Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@00:10:31 GMT

نجات ۲۵۰ نفر از غرق شدن در دریای مازندران

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۵۶۲۴

نجات ۲۵۰ نفر از غرق شدن در دریای مازندران

سید نقی کریمیان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره وضعیت طرج های دریا با اشاره به استقرار ناجیان در طرح‌های دریای استان اظهار داشت: ۲۵۰ نیرو در داخل طرح‌های سالمسازی و هزار نفر در خارج از طرح‌های سالمسازی مستقر و فعال هستند.

وی با اشاره به نجات ۲۵۰ نفر از غرق شدن طی فعالیت طرح‌های دریا در استان گفت: متأسفانه ۱۵ نفر از ابتدای سال تاکنون در دریای استان جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خواستار همکاری مردم و مسافران باناجیان غریق و پرهیز از شنا در مناطق دارای خطر شد و گفت: یکی از مشکلات، شنا در شب است و امیدواریم مسافران و مردم همراهی مناسبی داشته باشند.

کریمیان یادآور شد: بیش از ۴۲۰ منطقه حادثه خیز و خطر در ساحل استان وجود دارد و لازم است مسافران به هشدارهای ناجیان توجه و عمل کنند.

کد خبر 5528807

منبع: مهر

کلیدواژه: ناجیان غریق ساحل بوشهر زلزله هرمزگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه زمین لرزه کنکور ویروس کرونا خراسان رضوی مشهد ایلام آمار کرونا کنکور سراسری بیرجند جهرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۵۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۶۵۰ میلیون ریالی بانوی جویباری به مردم غزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرپرست کمیته امداد جویبار با اشاره به اینکه مردم نوع دوست استان مازندران در تمامی صحنه‌های انسان دوستانه پیشگام هستند گفت: یکی از بانوان خیّرِ جویباری مبلغ ۶۵۰ میلیون ریال، به مردم مظلوم و بی دفاع غزه کمک کرد.

مهدی دامادی افزود: مردم نیکوکار جویبار در روز قدس امسال نیز ۴۸۰ میلیون ریال به مردم مظلوم غزه کمک کردند.

دامادی با تقدیر از همراهی و همدلی مردم نیکوکار جویبار ادامه داد: در این شهرستان ۳۴۲۰ نفر تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

خاطر نشان می‌شود: مردم نوعدوست استان مازندران همچنان می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۰۳۶۱۵۴ و یا شماره حساب ۰۱۰۲۷۱۴۷۳۹۰۰۳ نزد بانک صادرات که برای کمک به مردم مظلوم غزه اختصاص داده شده، واریز کنند.

دیگر خبرها

  • مربی شمس‌آذر: بازی تاکتیکی و پرفشار بود
  • کمک ۶۵۰ میلیون ریالی بانوی جویباری به مردم غزه
  • کارزار نجات انجیلسی در مازندران
  • لحظات دلهره‌آور نجات مسافران خودرو از وسط سیل + فیلم
  • نجات ۴ کوهنورد گمشده در قله دماوند
  • نجات جان کوهنوردان گمشده در قله دماوند
  • نجات جان ۴ کوهنورد مفقودی در ارتفاعات قله دماوند
  • اعلام آخرین آمار انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳
  • انتخاب رشته بیش از ۸۹ هزار داوطلب آزمون دکتری
  • حماسه «وعده صادق» روایت فتح می‌خواهد