Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@15:23:03 GMT

درگیری مرگبار با همسایه

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۵۶۳۲

درگیری مرگبار با همسایه

مرد میانسال که در درگیری با همسایه مادرش، مصدوم شده بود ۷ ماه بعد به خاطر عفونت و عارضه قلبی جان خود را از دست داد.

به گزارش مشرق، چند روز پیش مرد جوانی با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران، از فردی به نام شاهین به اتهام قتل پدر خود شکایت کرد.

او در تحقیقات به مأموران گفت: از آنجایی که مادربزرگم به‌خاطر بیماری و کهولت نمی‌تواند کارهایش را انجام دهد، پدرم هر روز به خانه‌اش می‌رفت و کارهایش را انجام می‌داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدود ۷ ماه قبل که پدرم به خانه مادرش رفته بود هنگام خروج با شاهین همسایه مادربزرگم به خاطر آن‌که در رابطه با کارهای ساختمان همکاری نمی‌کند درگیر شد شاهین هم پدرم را مورد ضرب و شتم قرار داد که این درگیری منجر به شکستن کتف و لگن پدرم شد. همان موقع از شاهین شکایت کردیم که مشخص شد او پس از درگیری متواری شده است.

وی در ادامه افزود: پس از آن پدرم مورد عمل جراحی قرار گرفت. پلاتین در اعضای شکسته بدنش کار گذاشته شد. ولی در این ۷ ماه پدرم اصلاً حال و روز خوبی نداشت تا اینکه چند هفته قبل حال پدرم بد شد و او را به بیمارستان رساندیم و ساعاتی بعد هم فوت کرد. پزشکان علت فوت را عفونت ناشی از پلاتین کارگذاری شده و آسیب به قلب عنوان کردند. حالا هم ما از شاهین به اتهام قتل عمدی پدرم شکایت داریم.

به دنبال این شکایت، تحقیقات به دستور بازپرس محمدجواد شفیعی از شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران آغاز شد و همچنین بازپرس جنایی دستور داد تا پزشکی قانونی علت اصلی مرگ مرد ۶۲ ساله را اعلام کند.

منبع:رکنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت همسایه مرگبار درگیری قتل قاتل اخبار حوادث حوادث خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۵۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9 حجت‌الاسلام دهقان امام جمعه شهر بلوک جیرفت روز گذشته در سانحه تصادف جان باخت. لحظات این تصادف که با خروج یک خودرو از فرعی به اتوبان و وقوع برخورد شدید رخ داد را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه
  • جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد
  • ببینید | تصاویری ترسناک از سیل مرگبار برزیل
  • پسر روانی مادر پیرش را کشت و آتش زد / «صدایی از من می‌خواست از مادرم انتقام بگیرم»
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسی/ ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم
  • «محمد پورجعفری» یک نمایش جنایی به صحنه می‌برد
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسیش
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسیش | ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم
  • راز جسد بدون سر با خالکوبی ستاره فاش شد
  • پاسخ مرتضی‌علیزاده به منتقد «هفت»: سینما بر همه‌چیز مقدم است