Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس انلاین، بخش علی بیاتی قله زو کارشناس مسئول بازرسی سازمان اظهار کرد: درخردادماه سال جاری تعداد ۱۴۱۵ مورد بازرسی از انبارها و مراکز نگهداری کالا ، باراندازهای کالا مانند باربری ها ، مراکز عمده فروشی و خرده فروشی کالا واحدهای تولیدی صنعتی انجام شد. وی خاطر نشان کرد : ارزش ریالی کشفیات در ۷۳ مورد صورتجلسه کشف بیش از ۳۸۱ میلیارد ریال بوده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

که تعداد ۳۷ پرونده بالاتر از پنجاه میلیون ریال و تعداد ۳۶ پرونده کمتر از پنجاه میلیون ریال است.  کارشناس مسئول بازرسی سازمان صمت استان تصریح کرد: عمده کالاهای مکشوفه شامل انواع مواد غذایی ،پوشاک، ماینر (دستگاه استخراج رمز ارز ) ،پوشاک ، سیگار و لوازم خانگی است. انتهای پیام/ منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کالای قاچاق مواد غذایی ماینرها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۵۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶۲ پرونده تخلف به تعزیرات کهگیلویه ارسال شد

سید رضا خدیش در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به بازرسی‌های سال ۱۴۰۲ صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه، چرام و لنده افزود: از تعداد ۸ هزار و ۴٠٠ واحد صنفی فعال، تعداد یکهزار و ۱۷۲ واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفت.

وی تعداد پرونده‌های تشکیل شده تخلف را ۸۹۴ فقره عنوان و تصریح کرد: از این تعداد، ۲۷۴ مورد عدم احراز تخلف و تخلفات کشف شده یک هزار و ۱۷ مورد بود.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه انواع تخلفات را گران‌فروشی، کم فروشی، ضرر و زیان به اشخاص نام برد.

خدیش ارزش ریالی این پرونده‌ها را ۵۰ میلیارد و ۲۶۷ میلیون ریال خواند و گفت: در ادامه بازرسی‌ها در سال ۱۴۰۳ از ابتدای سال تاکنون ۵۸۸ مورد بازرسی انجام شده که از این تعداد ۴۲۶ مورد عدم احراز تخلف داشتیم.

وی با اشاره به ارسال ۱۶۲ فقره پرونده تخلف به اداره تعزیرات حکومتی کهگیلویه، بیان کرد: ارزش ریالی این پرونده‌ها ۳ میلیارد و ۹۰۱ میلیون ریال است.

خدیش در پایان با بیان اینکه مردم شریف شهرستان‌های کهگیلویه و چرام می‌توانند با سامانه ۱۲۴ تخلفات صنفی را گزارش دهند، تاکید کرد: شماره تلفن ۴۹۴۹ صنعت، معدن و تجارت آماده دریافت و گزارش هرگونه تخلف است تا در اسرع وقت به تخلفات رسیدگی کند.

کد خبر 6098827

دیگر خبرها

  • ۹۶۱ پرونده تخلفات اصناف در شاهرود تشکیل شد
  • کشف بیش از ۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در زنجان
  • کشف ۲۵۰ میلیارد کالای قاچاق و سوخت در طرح ضربتی پلیس هرمزگان
  • کشف بیش از یک میلیارد ریال پارچه قاچاق در مرز آستارا
  • عدم همخوانی میزان کشفیات با ارزش بازار قاچاق پوشاک
  • ۱۶۲ پرونده تخلف به تعزیرات کهگیلویه ارسال شد
  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • تعزیر قاچاقچی سوخت در بیرجند