Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان شمار مصدومان زلزله ‌را ۸۴ نفر اعلام کرد و گفت: ۱۵ مصدوم به دلیل آسیب‌های فراوان در بیمارستان بستری هستند - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، فاطمه نوروزیان ‌اظهار داشت: از مجموع مصدومان، 15 نفر در حال حاضر به دلیل آسیب‌های وارد شده در بیمارستان بستری هستند و پنج نفر نیز جان باختند؛ ضمن آنکه 64 نفر پس از انجام اقدامات درمانی لازم ترخیص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از مجموع مصدومان 44 نفر زن و 40 نفر مرد بودند، افزود: فوتی ها نیز دو نفر خانم و سه نفر آقا بودند که متاسفانه به دلیل شدت زلزله و تخریب واحد مسکونی، در زیر آوارها جان خود را از دست دادند.

آخرین جزئیات زلزله هرمزگان در گفت‌وگوی تسنیم با استاندار؛ معضل اصلی گرمای هواست + فیلمآخرین اخبار زلزله‌ هرمزگان؛ تعداد فوتی‌ها به 5 نفر رسید/گرما؛ معضل اصلی مناطق زلزله‌زده/تشییع قربانیان زلزله با حضور وزیر کشور+فیلم و تصاویراعزام 50 گروه جهادی سپاه استان به مناطق زلزله‌زده /نیروهای بسیج و سپاه در کنار زلزله‌زدگان هستنددستور وزیر نیرو برای تامین آب مناطق زلزله‌زده‌/ استقرار 4 تانکر ‌آبرسان‌ در سایه‌خوش و روستاهای مجاور‌دریادار ایرانی: ارتش در مناطق زلزله‌زده ‌بیمارستان صحرایی برپا کرد/ آمادگی بالگردها برای انتقال تجهیزات و نیروسفر وزیر کشور به منطقه زلزله‌زده ‌بندر‌لنگه/ بازدید از وحیدی از روستای اصلی کانون زلزله/ گفت‌وگو با مردم ‌منطقه + فیلم

نوروزیان با اشاره به آمادگی کامل مراکز درمانی استان و برنامه های دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برای تقویت بیمارستان بندرخمیر که کانون زلزله بوده، تصریح کرد: از 15 مصدوم بستری، پنج نفر از بندرخمیر به بندرعباس منتقل شدند تا شاهد شلوغی و ازدحام در بیمارستان این شهرستان نباشیم و در صورت وقوع زلزله های دیگر امکان خدمت رسانی بیشتر وجود داشته باشد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خاطرنشان کرد: بیشتر مصدومان زلزله با 52 نفر مربوط به منطقه بندرخمیر و بندرلنگه به ویژه روستای سایه خوش بوده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان مناطق زلزله زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۵۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان

سید وحید حسینی رئیس دانشگاه با همراهی سید حسن سراج، معاون بین‌الملل و مهرداد شریفی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور در دانشگاه پزشکی ابوعلی سینا شهر دوشنبه به عنوان بزرگترین دانشگاه پزشکی این کشور، ضمن بازدید از امکانات و توانمندی‌های این مرکز دانشگاهی، در جلسه‌ای با حضور مسئولان دانشگاه پزشکی ابوعلی سینا، راه‌های توسعه همکاری‌های مشترک را بررسی کرد.

در ادامه برنامه‌های سفر، هیئت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از قسمت‌های مختلف بزرگترین بیمارستان جمهوری تاجیکستان با نام بیمارستان استقلال بازدید کردند.

بازدید از بخش پیوند این بیمارستان که با کمک علمی و آموزشی اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز راه‌اندازی شده است، از دیگر برنامه‌های نخستین روز سفر مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز بود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • نماد فرهنگی فرزندآوری و جوانی جمعیت هرمزگان کلنگ‌زنی شد
  • کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • معرفی ۴۸ واحد از املاک دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای مولدسازی
  • آمار نهایی فوتی‌ها و مصدومان تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال