Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-عضو تیم سافت بال ریف اصفهان گفت: متاسفانه چمن زمینی که مسابقات لیگ سافت بال در آن برگزار شد غیر استاندارد بود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خبرگزاری صداوسیما، زهرا کوهستانی افزود: سطح این دوره از رقابت‌های لیگ سافت بال چندان بالا نبود، چون تیم‌ها در زمان شیوع بیماری کرونا تمرینات منظم و مرتبی نداشتند، اما در مجموع عملکرد بازیکنان قابل قبول بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: مسابقات سافت بال باید در زمین چمن طبیعی برگزار شود، متاسفانه لیگ در زمینی با چمن مصنوعی بسیار کوتاه برگزار شد و همین موضوع باعث آسیسب دیدگی بسیاری از بازیکنان تیم ریف اصفهان شد.
عضو تیم سافت بال ریف اصفهان در خصوص قرارداد‌های مالی بازیکنان با باشگاه و حامی مالی گفت: ما قرارداد مالی شخصی نداریم و باشگاه فقط هزینه‌های مربوط به اعزام به مسابقات، حضور در خوابگاه و تغذیه را پرداخت می‌کند.
کوهستانی افزود: از سال 1388 وارد این رشته شدم، به سافت بال از همان ابتدا کمتر توجه می‌شد. هم اکنون تنها به علت علاقه به این رشته در تمرینات به صورت رایگان حاضر می‌شویم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سافت بال سافت بال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۵۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قهرمانی پرس سینه خراسان شمالی برگزار شد

دریافت 39 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات قهرمانی پرس سینه خراسان شمالی با حضور ۱۱۵ ورزشکار در چهار رده سنی نوجوانان جوانان بزرگسالان و پیشکسوتان به میزبانی بجنورد مجموعه شهید علیدخت خانه بجنورد برگزار شد.

کد خبر 6096182

دیگر خبرها

  • هواوی مخفیانه از مسابقات تحقیقاتی در آمریکا حمایت مالی می‌کند
  • بارگیری غیراستاندارد محموله افغانستان توسط کنسرسیوم ریلی+عکس
  • انتقاد مجتبی حسینی از آقای ایکس: بازیکن ما را رها کن!
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد و حادثه‌آفرین ‌است
  • تکذیب فروش امتیاز باشگاه هوادار از سوی مدیرعامل
  • خیز قوهای سپید برای رتبه چهارم (عکس)
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • مسابقات قهرمانی پرس سینه خراسان شمالی برگزار شد