Web Analytics Made Easy - Statcounter

با برگزاری اولین جلسه شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی؛ سعدی‌نژاد به‌عنوان دبیر این تشکل انتخاب شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پس از برگزاری پنجاه و سومین دوره انتخابات شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی از دفاتر وابسته به اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل و تشکیل اولین جلسه شورای مرکزی این تشکل، محمد سعدی نژاد به عنوان دبیر انجمن اسلامی دانشگاه شهید بهشتی انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این دوره از انتخابات شورای مرکزی با حضور هیئت ناظر متشکل از نماینده دانشگاه، اتحادیه انجمن‌های اسلامی مستقل و ادوار برگزار گردید.

اعضای جدید شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به شرح زیر است:

دبیرتشکیلات: محمد سعدی نژاد

دبیر صنفی: مهران غلامی

دبیر سیاسی: امیرارسلان نقدعلی

دبیر روابط عمومی: علی ناظری

دبیر اداری مالی: محمد حسین راشدی

دبیر واحد خواهران: زینب آلادپوش

دبیر فرهنگی: بهار دیناروند

دبیر عقیدتی: محدثه منصوریار

دبیر علمی: نرجس رجبیان

اعضای علی البدل:

محیا عرفانیان

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی انتخاب دبیر دانشگاه علوم پزشکی شهید اسلامی دانشجویان انجمن اسلامی شورای مرکزی شهید بهشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۵۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین اختتامیه هفته بزرگداشت سعدی شیرازی برگزار شد

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب،  به کوشش انجمن آثار و مفاخر فرهنگی از اول اردیبهشت ماه جاری مصادف با روز بزرگداشت سعدی، به مدت یک هفته، رویدادهای مختلف و متنوعی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجموعه سعدیه شیراز، دانشگاه علامه طباطبائی(ره)، موسسه فرهنگی اکو و سفارت هندوستان در ایران، در پاسداشت مقام فرهنگی، ادبی و حکمی این شاعر بلندآوازه ایرانی برگزار شده است.

آیین اختتامیه هفته بزرگداشت «سعدی شیرازی» با حضور و سخنرانی جمعی از استادان برجسته زبان و ادبیات فارسی، پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در تالار اجتماعات شهید مطهری انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزار می‌شود.

انجمن آثار و مفاخر فرهنگی در خیابان ولیعصر(عج)، خیابان سرلشکر بشیری پلاک ۷۱ واقع است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • ۳۱ خرداد؛ آخرین فرصت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان
  • آیین اختتامیه هفته برزگداشت سعدی برگزار شد
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • اختتامیه هفته بزرگداشت «سعدی شیرازی» برگزار می‌شود
  • نشست «ارمغان سعدی» برگزار شد
  • آیین اختتامیه هفته بزرگداشت سعدی شیرازی برگزار شد
  • مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر