Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر سهیل مهدی پس از نشست هم اندیشی مربیان لیگ برتر فوتبال برای تنظیم تقویم رقابت‌های فصل پیش روی لیگ برتر فوتبال گفت: از حضور مربیان در این جلسه که نظرات خود را اعلام کردند تشکر می‌کنم. بعضی از مربیان که نیامدند احتمالاً نظری نداشتند. به هر حال فکر می‌کنم چنین جلساتی به تمام باشگاه‌ها و سازمان لیگ کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول کمیته مسابقات لیگ برتر درباره زمان شروع رقابت‌های لیگ برتر افزود: پیش از این هم گفته بودیم که تاریخ شروع بازی‌ها تقریباً نهایی شده است. دو، سه نظر از سوی مربیان مطرح شد که آن را با دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی در میان می‌گذاریم. اگر بتوانیم نظر ایشان را جلب کنیم سه شنبه هفته جاری تقویم لیگ را دقیق اعلام می‌کنیم.

وی درباره برگزاری زمان سوپر جام تاکید کرد: اصلی ترین نکته همین بازی است. این دیدار با ایام محرم مصادف شده است. اگر بتوانیم زمان بازی‌ها را با اندکی تغییر همراه و لیگ را کمی دیرتر شروع کنیم اولویت ما برگزاری سوپرجام قبل از شروع لیگ است اما اگر نتوانیم نظرات را بخصوص نظر سرمربی تیم ملی را جلب کنیم باید تاریخ دیگری را برای برگزاری این دیدار در نظر بگیریم.

مهدی درباره فشردگی بازی‌های لیگ برتر گفت: مسابقات ۵ الی ۶ روز یکبار بازی برگزار خواهد شد و این موضوع باعث می‌شود بعضی بازی‌ها در آخر هفته و بعضی از آنها اواسط هفته برگزار شود. می‌خواهیم طوری برنامه ریزی کنیم که تماشاگران بیشتری به ورزشگاه بیایند. تلاش ما این است نیم فصل را قبل از جام جهانی به پایان برسانیم.

مسئول کمیته مسابقات لیگ برتر درباره آخرین وضعیت ورزشگاه‌های میزبان رقابت‌های فصل پیش روی لیگ برتر تصریح کرد: متأسفانه ۵ ورزشگاه داریم که هنوز وارد چرخه مسابقات نشده اند. شهید وطنی قائمشهر احتمالاً در دو سه هفته اول میزبان نخواهد بود. یادگار امام تبریز، تختی آبادان و شهید باهنر کرمان و ورزشگاه اختصاصی انزلی مشکل دارند که باید برطرف شوند. آنها باید ورزشگاه‌های جایگزین را تعیین کنند.

کد خبر 5528832 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: سهیل مهدی سوپرجام فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال تکواندو باشگاه پرسپولیس انتخابات فدراسیون فوتبال شهاب زاهدی فوتسال حسن کامرانی فر یحیی گل محمدی لیگ برتر بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۵۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخچه: تیمی که استقلال را دو رقمی کرده!

تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و استقلال در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

دو تیم تاکنون ۴۵ بار در تاریخ لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفته‌اند که ۱۲ برد برای ذوب‌آهن، ۱۷ برد برای استقلال و ۱۶ تساوی به دست آمده است.

در ۲۲ بازی برگزار شده در تهران و به میزبانی استقلال نیز ذوب‌آهن ۵ برد و استقلال ۱۱ برد کسب کرده‌اند و ۶ بازی مساوی شده است.

بازی رفت دو تیم در ورزشگاه فولادشهر با تساوی یک بر یک به پایان رسید؛ آرمین سهرابیان ابتدا برای استقلال گلزنی کرد و در ادامه مهدی مهدی‌پور به اشتباه دروازه استقلال را باز کرد تا بازی مساوی شود.

استقلال با ۵۴ امتیاز صدرنشین لیگ بوده و پیروزی در این دیدار برای این تیم حیاتی است؛ ذوب‌آهن نیز با ۳۳ امتیاز در رده هشتم قرار دارد و برای صعود در جدول رده‌بندی به امتیاز نیاز دارد.

دیگر خبرها

  • حاشیه‌های دیدار استقلال - ذوب‌آهن؛ فریاد‌های نکونام در آزادی
  • نامه تاج به وزیر: لیگ بعدی را شروع نمی‌کنیم!
  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/ تمرکزمان روی قهرمانی است نه تمدید قرارداد بازیکنان
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند
  • هشدار درباره تعویق لیگ برتر فوتبال
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • احتمال برگزاری انتخابی بین یزدانی و قاسمپور/ شروع تمرینات زارع
  • تاریخچه: تیمی که استقلال را دو رقمی کرده!
  • زیر ساختهای استان کرمان اماده برگزاری مسابقات بین‌المللی