Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@03:33:34 GMT

تهران خنک می شود

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۶۱۶۸

تهران خنک می شود

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد و در ساعات بعد از ظهر و شب گاهی وزش باد شدید به‌ویژه در نواحی جنوب غربی و ارتفاعات شرقی و در مناطق مستعد با خیزش موقت گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز (۱۱تیرماه) ماندگاری هوای گرم و از روز یکشنبه تا سه شنبه(۱۲ تا ۱۴ تیرماه) کاهش محسوس دما بطور میانگین بین ۵ تا ۸ درجه سلسیوس مورد انتظار است. همچنین طی روزهای یکشنبه تا چهارشنبه(۱۲ تا ۱۵ تیرماه) در ساعات بعد از ظهر و شب در ارتفاعات و دامنه‌ها، گاهی آسمانی نیمه‌ابری و در ارتفاعات بالادست گاهی مه رقیق پیش‌بینی می‌شود و طی یکشنبه تا سه شنبه رخداد رگبار پراکنده باران به‌ویژه در ارتفاعات شمال شرقی دور از انتظار نیست.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۴۳ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۱۲ تیر) صاف و از بعد از ظهر وزش باد و کاهش محسوس دما گاهی کمی ابری با احتمال وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و طی ‌دوشنبه (۱۳ تیر) صاف و وزش باد و از بعد از ظهر کمی ابری با احتمال وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایسنا

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: هوای تهران بعد از ظهر وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۶۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز در برخی از مناطق کرمان باران می بارد

به گزارش خبرنگار مهر، میترا یاوری، صبح جمعه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان نیمه ابری تا تمام ابری است، گفت: برای امروز بارش باران در مناطق غرب، جنوب، جنوب غرب، شمال غرب و مرکز استان پیش بینی می‌شود که این بارندگی‌ها شدید نمی‌باشد.

وی، با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته، بیشترین میزان بارندگی در ایستگاه رفسنجان با ۸ و نیم میلی متر ثبت شده است افزود: در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان منوجان با دمای ۳۲ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و لاله زار با دمای یک درجه سانتیگراد خنک‌ترین منطقه استان کرمان بوده است.

یاوری، تصریح کرد: حداقل دمای امروز شهر کرمان ۹ درجه سانتیگراد می‌باشد که در گرم‌ترین ساعات خود به ۱۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.

کد خبر 6088941

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز جمعه ۷ اردیبهشت
  • آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری طی ۵ روز آتی
  • امروز در برخی از مناطق کرمان باران می بارد
  • ادامه بارندگی ها در استان
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور / دمای هوا در بیشتر مناطق افزایش می‌یابد
  • آسمان ابری و بادی تهران در پایان هفته
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • وضعیت هوای تهران در تعطیلات پایان هفته
  • وضعیت هوای تهران در تعطیلات پایان هفته | منتظر رعد و برق‌ های شدید باشید
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت