Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، جواد اشعری پیش از ظهر شنبه در نشست خبری در جمع خبرنگاران که در محل اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد اظهار داشت: با کمک هیأت‌های مذهبی و هیأت امنای مساجد به صورت نمادین محله‌های علوی در سطح شهر قم را خواهیم داشت و برای تزئین این محله‌ها با سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس شورای هیأت‌های مذهبی استان قم گفت: ۱۵ برنامه شاخص در مناطق مختلف قم به صورت گسترده با کمک هیأت‌های مذهبی و مساجد این مناطق در ایام عید سعید غدیر خم برگزار می‌شود.

وی افزود: کاروان‌های شادی در شب و روز غدیر در شهر مقدس قم راه اندازی می‌شود که مهمترین آن پیاده روی روز عید غدیر از ابتدای بلوار پیامبر اعظم تا مسجد مقدس جمکران است که رأس ساعت ۱۸ روز عید سعید غدیر با مداحی مداحان و شاعران آئینی آغاز می‌شود.

اشعری با بیان اینکه ۱۱۰ هزار پرس غذا در روز عید سعید غدیر خم توسط هیأت‌های مذهبی قم پخته و در محله‌های مختلف این شهر توزیع می‌شود گفت: - قرائت دعای ندبه در مساجد و هیأت‌های مذهبی، تکریم سادات، همایش مدیران هیأت‌ها و مداحان و شاعران و واعظان، اعزام سخنرانان و مداحان جهادی به هیأت‌ها و مساجد متقاضی که ۴۰۰ نفر توسط کانون خادمیاران رضوی آماده اعزام هستند و توزیع ارزاق دولتی بین هیأت‌های مذهبی با کمک جهاد کشاورزی از جمله برنامه‌های ستاد مردمی غدیر در ایام عید سعید غدیر خم است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: عید غدیر مسجد مقدس جمکران پیاده روی هیأت های مذهبی عید سعید غدیر عید غدیر هیأت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۶۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه

متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

برادر ارجمند و انقلابی جناب آقای قربانی نیا احتراما، درگذشت دایی مرحوم شما پیرغلام  سید و سالار شهیدان بوده اند را به شما و بیت معظمتان تسلیت عرض نموده و از خداوند غفار برای آن فقید غفران و بخشش الهی و برای همه بازماندگان آن عزیز صبر را خواستاریم.

انشالله روح پاک آن مرحوم در ایام شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و رحلت حضرت عبدالعظیم حسنی با خاندان پیامبر اسلام محشور شود.

 

منبع: پایگاه خبری شهدای ایران

دیگر خبرها

  • تجلیل از سردار رادان در حرم حضرت معصومه(س)
  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • تاکنون ۱۰۰ هزار جلد مصحف شریف در طرح ملی نورباران جمع آوری شده است
  • تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن
  • آمادگی برای برگزاری جشن های دهه کرامت
  • مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه