Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@18:57:32 GMT

هشدار! سپاه در گزینش افراد دقت بیشتر به خرج دهد

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۶۳۸۴

هشدار! سپاه در گزینش افراد دقت بیشتر به خرج دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی سعیدی رئیس دادگستری این شهرستان در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه دهدشت مبنی بر فرمایش امام علی (ع) که دنیا خانه ماندن نیست،  اظهار کرد: بر همین اساس تغییر سمت‌ها حاکی از گذرا‌بودن دنیاست.

رئیس دادگستری شهرستان کهگیلویه در ادامه صحبت‌های خود گفت: سپاه یک نهاد مقدس است که مولودیت آن با نظام و انقلاب گره خورده است، اگر این نهاد دچار خدشه شود به همه نظام صدمه وارد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دشمن با طرق مختلف دنبال تضعیف این نهاد مقدس است اما شهدای سپاه ما باعث ابقاء بیشتر سپاه شدند.

حجت‌الاسلام سعیدی با بیان اینکه دشمن در راهبرد جدید خود در صدد این است که از نیروهای نظام اسلامی بر علیه‌ نظام استفاده کند گفت: دشمن در عملیات‌های تروریستی از مردم کشور سوءاستفاده می‌کند و قصد نفوذ در بدنه نظام را دارند، لذا سپاه باید در گزینش افراد دقت بیشتر به خرج دهد که افراد نالایق وارد این بدنه نشوند.

رئیس دادگستری شهرستان کهگیلویه افزود: کسانی که بخواهند خللی به نظام وارد کنند بدون هیچ اغماضی کنار گذاشته شوند.

انتهای پیام/۸۲۰۱۶

منبع: فارس

کلیدواژه: دهدشت دادگستری کهگیلویه کهگیلویه معارفه خبرگزاری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۶۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: در حدود ۶۰ سال، زباله بهشهر و شهر‌های همجوار در زمینی در مجاورت این شهرستان دفن شده و موجبات اذیت و آزار مردم منطقه را فراهم کرده بود که با تصمیم شورای حفظ حقوق بیت‌المال دادگستری ‌پس از نیم قرن ساماندهی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، عباس پوریانی با بیان اینکه آلودگی‌های ناشی از پسماند و دفع غیر‌اصولی زباله، معضلات زیست محیطی را موجب خواهد شد، اظهار داشت: براساس تصمیم اتخاذ شده در جلسه حفظ حقوق بیت‌المال دادگستری شهرستان در هفته گذشته، با پیگیری مستمر دادستان شهرستان بهشهر، مقرر شد مکان دفن زباله به صورت دائمی از محل فعلی به مکان دیگری در مجاورت کمپوست شهرداری بهشهر منتقل شود.

پوریانی با اشاره به اینکه از امروز کوچک‌ترین زباله‌ای به مکان کنونی دفن زباله بهشهر منتقل نخواهد شد، افزود: به صورت نمادین چند درخت با حضور مسئولین شهرستانی در این محل غرس شد و پس از خاکریزی و نهال کاری کامل، این مکان به فضای سبز تبدیل خواهد شد.

رئیس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: حفظ منابع طبیعی و محیط زیست در استان از مسائل مهمی است که در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار دارد.

وی افزود: شهرستان بهشهر از نظر گردشگری و همچنین محیط زیست مورد توجه است و باید با برنامه ریزی مناسب برای بهره‌مندی درست از این مواهب خدادادی ارزشمند تلاش شود.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • سردار سلامی: رهبر انقلاب فرمودند سپاه در بحث آموزش مجاهدت کند
  • فرمانده کل سپاه: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • سردار سلامی: عملیات وعده صادق استثنایی ترین تصمیم نظام بود
  • «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • استثنایی‌ترین تصمیم نظام با حمله به اسرائیل به روایت فرمانده کل سپاه /این عملیات قابل تکرار است /رسما اعلام کردیم که می زنیم و همه می دانستند
  • سردار سلامی: عملیات وعده صادق استثنایی ترین تصمیم یک نظام بود
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • سرلشکر سلامی: در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • وضعیت زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد