Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، رویترز نوشت: پس از تائید آزادی نفتکش لانا- متعلق به روسیه و با پرچم ایران- توسط مقامات یونانی، حالا گارد ساحلی این کشور تائید کرده لانا به سوی بندر پیرئوس درحال انتقال است. توقیف این نفتکش حامل نفت ایران توسط مقامات یونانی باعث بروز تنش دوماهه در روابط دو کشور شد که نهایتاً با تصمیم مقامات قضایی یونان آزاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یونان مدعی بود این نفتکش را به خاطر تحریم‌های آمریکا توقیف کرده بود.

منابع قانونی به رویترز گفتند: لانا که دارای مشکلات موتوری است، پس از پرداخت مبلغ بدهی رسما آزاد شده است. ایران در پاسخ به توقیف نفتکش خود، دو کشتی یونانی را توقیف کرد که هنوز آنها را آزاد نکرده است.

گفتنی است قضات یونانی بر این اساس دستور آزادی محموله این نفتکش را صادر کردند که صاحبان آن قبلاً در اول آوریل قبل از ارسال درخواست ایالات متحده تغییر کرده بودند. در این سند آمده است که هیچ یک از صاحبان فعلی یا سابق محموله تحریم نشده اند و هیچ مدرکی مبنی بر ارتباط هر دو با اقدامات غیرقانونی مورد استناد ایالات متحده ارائه نشده است.

کد خبر 687700 منبع: شفقنا برچسب‌ها ایران و یونان نفتکش تحریم

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ایران و یونان نفتکش تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۶۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا

کدام یک از تیم های ورزشی ایران در قاره آسیا برتری جدی تر دارند؟ به نظر می رسد پاسخ به این سوال چندان سخت نیست.

به گزارش طرفداری، با وجود این که ایران ورزشکاران و تیمهای قدرتمندی مثل کشتی فرنگی، والیبال، فوتبال، تکواندو، ووشو و کاراته را در آسیا دارد اما در هیچ رشته ای به اندازه 2 رشته فوتسال و کشتی آزاد موفق نبوده ایم.

تعداد قهرمانی های ما در این عرصه نشان دهنده قدرت تیمهای مورد اشاره ماست. ما در کشتی آزاد از 37 حضور در مسابقات، 30 بار عنوان قهرمانی به دست آورده و تنها در هفت دوره مسابقات قهرمان نشده ایم. اما در فوتسال 17 بار در مسابقات جام ملتهای آسیا حاضر بوده ایم و در این عرصه 13 بار عنوان قهرمانی را به دست آورده ایم.

به عبارتی ما در فوتسال 76 درصد از قهرمانی های قاره کهن را در تاریخ رقابت ها به دست آورده ایم اما این رقم برای کشتی آزاد 81 درصد است. به عبارتی 30 قهرمانی در 37 دوره کشتی قهرمانی آسیا ارزش بالاتری از 13 قهرمانی در 17 دوره فوتسال جام ملتهای آسیا دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • توضیحات وزیر کشور درباره وضعیت کشتی توقیف شده
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده توسط سپاه در تنگه هرمز
  • توضیح وزیر کشور درباره کشتی توقیف شده پرتغالی
  • وزیر کشور: مسئول رسیدگی به پرونده کشتی پرتغالی توقیف شده قوه قضاییه است
  • حسن یزدانی کجاست؟
  • تحریم‌های اقتصادی به قالی‌بافان سنتی در ایران ضربه زده است
  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا
  • مسئولیت رسیدگی به کشتی پرتغالی با قوه قضاییه است
  • آخرین شانس کشتی آزاد به المپیک می‌رسد/ جدال سخت سرلک با مدعیان
  • رایزنی وزیرخارجه استونی درباره کشتی توقیفی در ایران