Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@11:59:45 GMT

شهردار تکاب: ۳۵ کیلومتر از معابر این شهر خاکی است

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۶۴۵۳

شهردار تکاب: ۳۵ کیلومتر از معابر این شهر خاکی است

رزاق محمدی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه برای ساماندهی و آسفالت این معابر خاکی یک هزار تن آسفالت نیاز است، افزود: هم اکنون در ۲۰ نقطه شهر تکاب کار عمرانی انجام می‌شود و آسفالت معابر و کوچه‌های خاکی نیز از چند هفته قبل آغاز شده است.

وی اظهار کرد: ساماندهی کمربندی اصلی و پل قجور، احداث دروازه شهر و بوستان مسافر در وروری شهر از مسیر بیجار و نمادهای امام علی(ع) و امام حسین(ع) در میادین، لایروبی و احداث دیوار ساحلی در رودخانه‌های میانگذر از برنامه های عمرانی شهرداری تکاب در سال‌جاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار تکاب ادامه داد: عملیات تسطیح پل قجور با ۲۰ میلیارد ریال اعتبار امسال اجرایی خواهد شد و برای ساماندهی آرامستان تکاب به لحاظ بهداشتی و ترافیکی و احداث خیابان در این محدوده و اتصال آن به خیابان شهید سردار عباس الطافی نیز ۱۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

محمدی اضافه کرد: طرح ساماندهی و توسعه اطراف آرامستان و خیابان های اطراف آن با تعریض معابر، احداث دیوار و ایجاد مراکز رفاهی و خدماتی در حال اجراست و احداث بوستان بانوان در کوی زمزم شهر تکاب نیز مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

وی گفت: بودجه شهرداری تکاب در سال‌جاری با افزایش بیش از ۲ برابری به ۶۴۰ میلیارد ریال رسیده که برای اجرای برنامه ها و طرح های عمران شهری نیازمند تحقق حداکثری بودجه امسال هستیم و تحقق بودجه نیز همراهی و مشارکت شهروندان را می‌طلبد.

شهردار تکاب یادآور شد: این شهرداری با ۵۰۰ میلیارد ریال بدهی و دیون و ۱۲۰۰ میلیارد ریال پرونده مفتوح قضایی مواجه است و همین امر موجب کُندی اجرای طرح‌های عمران شهری شده اما در همین شرایط حقوق کارگران و پرسنل شهرداری به موقع و با کمترین تاخیر پرداخت می‌شود.

محمدی با تاکید بر اینکه اجرای سریع طرح‌های عمران شهری تکاب در فصل کاری مناسب، نیازمند همکاری و مشارکت شهروندان است، افزود: تلاش مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر تکاب بر این است تا هفته دولت در شهریور ماه امسال چند طرح مهم عمرانی و زیرساختی مهم تکمیل کرده و به بهره‌برداری برساند.

وی تاکید کرد: در راستای افزایش نشاط اجتماعی در شهر تکاب، اجرای برنامه‌های پیاده روی خانوادگی و جشن‌های محله‌ای در دستور کار جدی شهرداری قرار دارد.

تکاب با ۸۱ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و ۴۷ هزار نفر از جمعیت آن در شهر سکونت دارند،  شهرداری تکاب در سال ۱۳۰۹ شمسی تاسیس شده است.

برچسب‌ها مناسب سازی معابر تکاب آذربایجان غربی عملیات عمرانی مدیریت شهری اعتبارات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مناسب سازی معابر تکاب آذربایجان غربی مناسب سازی معابر تکاب آذربایجان غربی عملیات عمرانی مدیریت شهری اعتبارات میلیارد ریال شهر تکاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۶۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، در این میز خدمت مردم و اعضای شورای اسلامی و دهیاران روستا‌های بخش گل تپه مشکلاتی، چون بهسازی و آسفالت ریزی معابر روستا‌ها و رسیدگی به راه‌های مواصلاتی روستایی و حل مشکل آب شرب برخی روستا‌ها و اعضای شورای اسلامی شهر گل‌تپه به حل مشکل پروژه مسکن ۶۲ واحدی مهر سابق و فاضلاب شهر و ایجاد ناحیه صنعتی اشاره کردند.

فتح آله توسلی  گفت: پیگیر حل مشکلات تمام روستا‌ها هستیم و در همین راستا سال گذشته در این بخش ۱۸ روستا بهسازی و آسفالت ریزی معابر انجام شده و امسال  با گرفتن اعتبارات لازم ۱۰۰ روستای شهرستان بهسازی و آسفالت ریزی معابر بهره‌مند خواهند شد که ۳۲ روستای بهش گل تپه را در بر میگیرد.


او به پروژه ۴بانده راه همدان _ گل تپه و علیصدر اشاره کرد و گفت: با گرفتن ماده ۲۳ این پروژه اعتبارات لازم برای احداث تخصیص خواهد یافت و این پروژه در حال انجام است.


توسلی به احداث ناحیه صنعتی در این بخش تاکید کرد و گفت:  ناحیه گلخانه‌ای کشاورزی در این بخش با تامین ۵۰ هکتار زمین برای کمک به تولید و اشتغال احداث خواهد شد.

دیگر خبرها

  • چرخه مدیریت پسماند گیلان با احداث زباله سوز تکمیل می شود
  • زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • معرفی شهردار جدید گوراب زرمیخ
  • احداث بند‌های سنگی و خاکی یکی از موثرین راه‌های جذب روان آب‌ها
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • سدهای خراسان جنوبی در حالت پایدار و مطمئن هستند