Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-رئیس ستاد مردمی غدیر قم گفت: بزرگترین کاروان جشن‌های غدیر در مسیر حرم حضرت معصومه (س) تا مسجد جمکران به راه می‌افتاد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از اداره کل تبلیغات اسلامی قم، رحجت‌الاسلام حبیب‌الله فرحزاد در نشستی خبری با اشاره به برگزاری جشن‌های آسمانی در این استان گفت: تاکنون از 10 هزار تَن برای برپایی کاروان‌های غدیر در قم ثبت‌نام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام فرحزاد اظهار داشت: امسال جشن‌های عید غدیر در کشورهایی مانند پاکستان و هندوستان که طلبه‌های حوزه علمیه قم در آن هستند، نیز برگزار خواهد شد. وی با بیان اینکه بزرگترین کاروان جشن‌های غدیر در مسیر حرم حضرت معصومه (س) تا مسجد جمکران به راه می‌افتاد ، افزود: در دو سال گذشته به دلیل کرونا حرکت این کاروان به صورت خودرویی بود اما امسال به شکل پیاده‌روی است.وی گفت: شرکت‌کنندگان در کاروان شادی غدیر در پایان برای عرض ارادت به امام زمان (عج) به جمکران مشرف می‌شوند.
جشن‌های عید بزرگ غدیر در 110 محله شهر قم
دبیر ستاد مردمی غدیر استان قم گفت: جشن‌های عید بزرگ غدیر در 110 محله شهر قم برگزار می‌شود.
محمدعلی بختیاری‌زاده  اظهار داشت: ستاد مردمی غدیر استان قم راه اندازی شده است و امیدواریم با اجرایی شدن  طرح ایام غدیر در قم، این شهر به عنوان الگو معرفی شود و این وحدت رویه و هم افزایی در اجرای برنامه‌ها در سایر استان‌ها نیز اتفاق بیفتد.وی با بیان اینکه برنامه‌های این ستاد از عید قربان تا عید غدیر ادامه خواهد داشت، افزود: هیأت‌های مذهبی، مداحان، واعظان، خیرین و تشکل‌های مردمی و نهاد‌های مختلف در ستاد مردمی غدیر استان قم فعالیت دارند و برپایی ایستگاه‌های صلواتی با همکاری خیرین و هیأت‌های مذهبی، برگزاری جشن و سرور و مواسات در 110 محله استان قم، عیادت و دیدار با پیشکسوتان عرصه آئینی غدیر از جمله برنامه‌های این ستاد در این ایام خواهد بود.
بختیاری زاده گفت: براساس اعلام کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم تعرفه خدمات شهربازی‌ها و بوستان‌های قم در این 15 روز نیم بها خواهد بود.دبیر ستاد مردمی غدیر استان قم با تاکید بر مردمی سازی برنامه‌های عید سعید غدیر خم افزود: دوشنبه هفته جاری همایش ملی غدیریان با حضور مسئولان هیأت‌ها، واعظان و شاعران از استان‌های قم، تهران، کاشان، اصفهان، کرج و سمنان در شبستان حضرت نجمه خاتون حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود و آیت الله سعیدی تولیت حرم مطهر و حجت الاسلام فرحزاد در این مراسم سخنرانی می‌کنند.
وی گفت: محتوا بخشی غدیر موضوعی است که باید مورد تاکید قرار بگیرد و اینکه چگونه در جامعه عمل کنیم و مسابقاتی در فضای مجازی طرح می‌شود و به افراد برتر به قید قرعه جوایز و هدایایی اهدا می‌شود.
پیاده روی غدیر از ابتدای بلوار پیامبر اعظم قم تا مسجد جمکران برگزار می‌شود
جواد اشعری رییس شورای هیات‌های مذهبی استان قم نیز در این نشست تصریح کرد: 15 برنامه در مناطق شاخص قم با کمک هیئت‌های مذهبی برگزار می‌کنیم، کاروان‌های شادی در شب و روز عید غدیر خم برپا می‌شود و مراسم پیاده روی عصر عید غدیر از ابتدای بلوار پیامبر اعظم تا مسجد جمکران برگزار می‌شود.
توزیع 110 هزار پرس غذا روز عید غدیر در محله‌های مختلف شهر قم
رییس شورای هیات‌های مذهبی افزود: 110 هزار پرس غذا روز عید غدیر در محله‌های مختلف شهر قم توزیع و همچنین قرائت دعای ندبه در روز عید غدیر به صورت گسترده برگزار می‌شود؛ برگزاری همایشی به همت سازمان بسیج مداحان با عنوان همایش سادات نیز از برنامه‌های این روز بزرگ است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: محله قم تا مسجد جمکران برگزار می شود روز عید غدیر 110 محله برنامه ها شهر قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۶۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز پنج‌شنبه ستاد انتخابات استان لرستان به ریاست معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئیس این ستاد تشکیل جلسه داد.

در این جلسه که با حضور مسئولین کمیته‌های ستاد برگزار شد، مسئولین کمیته‌های حراست، پشتیبانی، بازرسی و حقوقی، امنیتی، فناوری اطلاعات و همچنین مدیرکل سیاسی و دبیر ستاد انتخابات، فرماندار خرم‌آباد و مدیرکل ثبت‌احوال استان گزارش‌هایی از اقدامات انجام شده را ارائه داد.

بنابراین گزارش، برای انتخابات دور دوم در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی که ۲۱ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد، تعداد ۴۳۰ شعبه اخذ رأی شامل ۲۴۷ شعبه ثابت و ۱۸۳ شعبه سیار پیش‌بینی‌شده است.

کد خبر 6095025

دیگر خبرها

  • امضای ۹ تفاهم نامه با حلقه‌های میانی و گروه‌های مردمی با هدف مردمی سازی سلامت
  • اجراهای متنوع گروه‌های موسیقی محیطی در خانه هنرمندان ایران
  • اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه متنوع و باشکوه در سطح استان
  • مرحله دوم واگذاری اختیارات از ستاد به صف در دانشگاه تهران آغاز شد
  • هویت ۹۹ درصد رأی دهندگان به صورت الکترونیکی احراز شد
  • ۲۵۰۰ یادواره محله و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • ۲۵۰۰ یادواره محله محور و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی
  • اجرای طرح چهارشنبه‌های اجتماعی در پنج محله گرگان
  • اعلام برنامه های دهه کرامت در هرمزگان/ جشن های زیر سایه خورشید درهرمزگان+عکس