Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی بهادری جهرمی، سخنگو و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت با حضور در ستاد مبارزه با مواد مخدر ضمن بازدید از نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با مواد‌مخدر با دبیرکل ستاد نیز گفتگو کرد و در جریان آخرین اقدامات این ستاد و سایر دستگاه‌ها در پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از  ستاد مبارزه با موادمخدر؛ علی بهادری جهرمی صبح امروز - شنبه ۱۱ تیر‌ماه ۱۴۰۱ - در حاشیه بازدید از این نمایشگاه گفت: با توجه به اینکه هدف‌گذاری موادمخدر، ضربه زدن به اصلی‌ترین سرمایه هر کشوری یعنی سرمایه انسانی است، جایگاه استراتژیکی برای هر دولتی دارد تا با آن مبارزه کند؛ چرا که موادمخدر اصلی‌ترین سرمایه آن کشور را مورد هدف قرار داده است و سعی در تضعیف آن دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: در حوزه مبارزه با موادمخدر، همه دستگاه‌ها باید در کنار یکدیگر قرار گیرند.

سخنگوی دولت ادامه داد: این نمایشگاه، مجموعه کوچکی از دستاوردهای نظام در مبارزه با موادمخدر است و نشان داد که ستاد توانسته نقش ستادی، هماهنگ‌کنندگی و فرابخشی را در فعال‌سازی هر بخش در حوزه تخصصی خود ایفا کند.

بهادری جهرمی تصریح کرد: به‌طور مثال وزارت ورزش از طریق ورزش حتی در روستاها، وزارت ارشاد با ساخت بازی‌های یارانه‌ای و وزارت بهداشت با تولید داروها توانسته‌اند، نقش خود را در مبارزه با موادمخدر پیدا کنند، در واقع این الگوی موفقی از همکاری و هم‌افزایی بین بخشی است که در این حوزه انجام می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه امیدوارم این مسیر نتیجه مقابله مؤثر در مبارزه با موادمخدر باشد، تصریح کرد: با این مسیر به جلو، می‌توان آینده هر چه روشن را در مبارزه رقم زد و شاهدش بود.

گفتنی است؛ در این نمایشگاه، دستگاه‌های عضو ستاد مبارزه با موادمخدر از جمله پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا، سازمان گمرک جمهوری اسلامی ایران، شرکت ملی پست، وزارت اطلاعات، وزارت آموزش و پرورش، وزارت ورزش و جوانان، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت آموزش، درمان بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و موسسه مردم‌نهاد چترا و انجمن معتادان گمنام، حضور داشتند و هر یک دستاوردهای نظام را در امر مبارزه با موادمخدر به معرض نمایش گذاشتند، همچنین نمونه‌ای از محصولات تولیدی بهبودیافتگان در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داشت.

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پیشگیری از اعتیاد دولت ستاد مبارزه با مواد مخدر سرمایه مبارزه با مواد مخدر مبارزه با مواد مخدر مبارزه با موادمخدر مبارزه با مواد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۶۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه، دستگیری ۱۰ نفر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای ۲ باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قراردادند.

وی افزود: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی ۴ دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان ۲ باند مواد مخدر شده و آن‌ها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام‌گرفته از خودروهای توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

وی همچنین از دستگیری ۱۰ عضو باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیرشده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

حاجیان در پایان مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

کد خبر 748518

دیگر خبرها

  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه