Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: مسابقات لیگ بین ۲۱ تا ۲۴ مرداد آغاز می‌شود و همچنین در این خصوص برنامه تیم ملی نیز لحاظ شده است.

به گزارش ایران اکونومیست، «رضا پرکاس» در حاشیه نشست تیم‌های لیگ برتر با سازمان لیگ فوتبال افزود: جلسه در خصوص شروع لیگ و تعطیلات آن بود که زمان مشخص نشد. پیشنهادهایی دادند و قرار شد که مربیان و باشگاه‌ها تا ۲ روز دیگر نظرات خودشان را اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این شکل به یک جمع بندی برسند و هم تیم ملی بتواند با قدرت راهی جام جهانی شود و هم به باشگاه‌ها این فرصت را بدهند که به آنها صدمه‌ای وارد نشود.

سرمربی صنعت نفت آبادان ادامه داد: روز آغاز مسابقات لیگ به صورت حدودی گفته شده، همانطور که پیشتر هم گفته بودند. هم اینک بحث این است که مسابقات با توجه به فیفادی‌ها یک یا ۲ روز جابه‌جا شود.

پرکاس در خصوص در اختیار قرار دادن بازیکنان در رده‌های سنی مختلف اظهار داشت: در خصوص بازی‌های اسلامی بحثی نشد.

وی به شرایط تیم صنعت نفت آبادان در لیگ برتر اشاره کرد و تصریح کرد اجازه دهید که اول من در ایران معارفه بشوم و با خود باشگاه هماهنگی‌ها انجام شود. می‌دانم قطعا باشگاه یک روزی را مشخص خواهد کرد تا به سوال خبرنگاران پاسخ داده شود. 

وی در ادامه داد: در فوتبال ایران یک مسئله‌ای است که مثلا یک بازیکن فوتبال، اگر یک روز هم در پرسپولیس و استقلال بازی کند، به او می‌گویند پیشکسوت سرخ آبی که کاملا اشتباه است. بازیکنی که ۸ سال در ذوب آهن بازی کرده و یک سال در پرسپولیس و نمی‌توان به او گفت پیشکسوت پرسپولیس. من می‌خواهم بگویم که آن تفسیری که خبرنگار، سایت یا یک مجری از خودش می‌کند، می‌تواند هر چیزی باشد. وظیفه من این است که بیایم در این لیگ کار کنم. ما می‌خواهیم در چارچوب باشگاه عمل کنیم. ما می‌خواهیم خودمان را به یک سری استانداردهای جهانی برسانیم.

پرکاس در خصوص دستیاران خود نیز گفت: برزگری مشخص شده، بقیه کادر بعدا مشخص خواهد شد.

وی در رابطه با اینکه در خصوص مربیگری در تیم ملی جوانان با او صحبت شده بود، گفت: من هم بین کاندیداها بودم، برنامه را گرفتم. به صورت مجازی نیز با هم صحبت کردیم و سپس کمیته فنی تصمیم دیگری گرفت.

پرکاس سابقه مربیگری در کشورهای آلمان ،‌ عمان، تاجیکستان و امارات را در کارنامه خود دارد. 

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: لیگ برتر فوتبال

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۶۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ دقیق قرعه‌کشی جام حذفی ایران مشخص شد

روز گذشته دور یک هشتم نهایی پیکار‌های جام حذفی به اتمام رسید که شکست پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک، مهمترین اتفاق این دور از پیکار‌ها بود تا سرخ پوشان نیز به مانند رقیب دیرینه خود، از دور مسابقات کنار بروند.

با برگزاری این پیکارها، حالا تیم‌های راه‌یافته به دور بعدی مسابقات، در انتظار مشخص شدن حریفانشان هستند. طبق اعلام کمیته برگزاری مسابقات، قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات جام حذفی روز دوشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.

آنگونه که از قبل و توسط سازمان لیگ و کمیته برگزاری مسابقات جام حذفی اعلام شده بود، مرحله یک‌چهارم نهایی این مسابقات روز‌های ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

پیش از این نیز مهدی تاج اعلام کرده بود که فدراسیون فوتبال قصد دارد تا بازی فینال را در کرمان برگزار کند. 

منبع: ورزش سه

tags # جام حذفی ایران سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • دلیل حذف خبر ۲ میلیارد تومانی استقلال مشخص شد!
  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • شرایط حضور حسن یزدانی در المپیک پاریس مشخص شد
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • روند ثبت جهانی قلعه فلک‌الافلاک باید تا مرداد نهایی شود
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • تاریخ دقیق قرعه‌کشی جام حذفی ایران مشخص شد
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • کفاشیان: زور فوتبال به صدا و سیما نمی‌رسد!