Web Analytics Made Easy - Statcounter

هاشم امینی امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: در یک دهه اخیر با افزایش خشکی رودخانه زاینده رود و جریان نیافتن مداوم آن، چاه‌های تامین آب "فِلمن" در این استان از مدار خارج شد و به همین دلیل کسری آب آشامیدنی در این خطه افزایش یافت.

در دولت سیزدهم بخشی از این کسری با اقداماتی جبران شده است، اما کماکان مشکل کمبود آب در استان اصفهان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استان اصفهان ۲۲ قرارداد بیع متقابل در زمینه آب و فاضلاب دارد که ظرفیت مناسبی در این خطه و نمونه خوبی در کل کشور به شمار می‌رود، برای مثال شرکت فولاد مبارکه به ازای سرمایه گذاری در طرح‌ها، ۵۵۳ لیتر بر ثانیه پساب استفاده می‌کند که نقش قابل توجهی در کاهش برداشت از آب رودخانه زاینده رود داشته است.

امینی می‌گوید: اجرای پروژه‌های تله متری و پایش در خطوط انتقال از جمله طرح‌هایی بوده است که در سال‌های اخیر سبب کاهش هدررفت آب در این استان شده است.

معاون شرکت آب و فاضلاب کشورگفت: استان اصفهان اکنون ۱۲ هزار و ۲۶۹ کیلومتر شبکه آب، هشت هزار و ۲۳۹ کیلومتر شبکه فاضلاب و ۳۰ تصفیه خانه فاضلاب دارد.

در این آیین حسین اکبریان به عنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان منصوب شد.

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت فاضلاب تهران، معاون برنامه ریزی و منابع انسانی آبفای شهر‌ها و شهرک‌های غرب تهران، عضو هیات مدیره شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان و مدیر امور قرارداد‌های شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان از جمله سوابق کاری وی بوده است.

پیش از این هاشم امینی به مدت ۱۱ سال در این سمت مشغول به کار بود که زمستان پارسال به عنوان معاون راهبردی و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور منصوب شد و در این بازه زمانی ناصر اکبری معاون آبفا اصفهان به عنوان سرپرست آبفا استان فعالیت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمبود آب زاینده رود آب و فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۶۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سعید پاشازاده اظهار داشت: وجود انشعابات غیرمجاز در مناطق شهری و روستایی علاوه بر پایمال کردن حقوق مشترکان مجاز و قانونی شرکت آب و فاضلاب، خدمات مطلوب به مردم را با مشکل مواجه کرده و هزینه‌های زیادی برای شرکت به بار می‌آورد وی افزود: کارشناسان شرکت آب و فاضلاب همواره در حال پایش و شناسایی انشعابات غیرمجاز هستند و در صورت مشاهده هر گونه تخلفی، براساس قانون با خاطیان برخورد خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جمع آوری ۱۰۰ میلیون فوت مکعب گاز از مشعل‌های گازی کشور
  • جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه
  • افت فشار و کمبود برق مانع پیش روی توسعه اقتصادی تیران
  • سه میلیون متر مکعب روان آب در سدهای خراسان جنوبی ذخیره‌ شد
  • کمبود برق مانع توسعه اقتصادی تیران شده است
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ در بخش ناغان
  • ۱۸۵ میلیون متر مکعب آب شرب در لرستان تولید شد
  • کارواش های منطقه یک تهران زیر ذره بین بازرسان
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • ذخیره ۳۰ میلیون متر مکعب آب در بند‌های خاکی و ملاتی استان