Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین، این جایزه بر مبنای شاخص های توسعه، بهره وری، تولید، فروش و ایجاد اشتغال به مدیرعامل شرکت بهمن دیزل تعلق گرفته است.

گفتنی است؛ شرکت بهمن دیزل سهم بالایی در حوزه خودروهای تجاری دارد؛ همچنین این شرکت جدیدی از جمله کامیونت فورس و کشنده پر قدرت و مدرن را به سبد محصولات خود اضافه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به نام گذاری سال جاری با عنوان «تولید؛ دانش‌‌‌بنیان، اشتغال‌‌‌آفرین.» از سوی رهبر عالی قدر انقلاب،  توسعه‌ محصول، توسعه ساختار تولیدی، توسعه‌ نیروی انسانی، توسعه اصلاح زیرساخت های مالی و افزایش تنوع محصولات از جمله سیاست ها و برنامه های شرکت بهمن دیزل برای سال 1401به شمار می رود؛ همچنین این مجموعه با توجه به نیاز بازار در حوزه تجاری، افزایش تنوع و افزایش تولید محصولات در دستور کار قرار داده است.

همچنین، بیشتر محصولات بهمن دیزل پنج ستاره و برخی دیگر ۴ ستاره است؛ از سویی دیگر، بهمن دیزل در نظر دارد تا پایان سال1401 تیراژ تولید را بین 20 تا 30درصد افزایش دهد.

براساس گزارش تدوین شده توسط گروه کاری رتبه بندی و نظر کمیته رتبه بندی، رتبه اعتباری بلند مدت A و رتبه بندی اعتباری کوتاه مدت 1A به بهمن دیزل (سهامی عام) از شرکت های زیر مجموعه گروه بهمن تخصیص داده شد و در حال حاضر گروه بهمن تنها گروه خودروساز کشور است که توانسته رتبه اعتباری A پایا را کسب کند.

بهمن دیزل از سال 1395 ضمن خصوصی سازی، افزایش ظرفیت دو برابری در شهرک صنعتی البرز و اشتغال 30 درصدی در پی داشته و به عنوان یک شرکت بهره ور و بزرگترین تجاری ساز کشور شناخته شده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بهمن دیزل بهمن دیزل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۶۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رییسی از کارخانه ایران خودرو دیزل

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور صبح امروز سه شنبه همزمان با روز کارگر با حضور در کارخانه ایران خودرو دیزل ضمن بازدید از بخش‌هایی از کارخانه از جمله سالن خط تولید، با تعدادی از کارگران نیز گفت‌وگویی صمیمانه و چهره به چهره داشت و وضعیت شغلی و معیشتی آنها را جویا شد.

این کارخانه در مساحتی بالغ بر ۷۶۰ هزار متر مربع با ۵ هزار و ۵۰۰ نفر پرسنل سالانه ۲۲ هزار دستگاه محصولات باری کشنده شامل کامیون، کشنده و کامیونت و ۱۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه محصولات مسافری شامل ون، اتوبوس و مینی بوس تولید می‌کند.

یادآور می شود؛ کارخانه ایران خودرو دیزل با اهتمام ویژه دولت مردمی به امر تولید، در سال گذشته رشد تولید بیش از ۶۰۰ درصدی را محقق کرده و برای افزایش آن تا سال ۱۴۰۴ نیز هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی شده است.

کد خبر 6092890

دیگر خبرها

  • حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی/ افزایش حدود ۶ برابری سرمایه‌گذاری در صنعت نفت در دولت سیزدهم
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی
  • بازدید رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • بازدید رییسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد