Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان دماوند گفت: اعتبارات قابل توجهی به منظور احداث و تجهیز خانه های بهداشت در روستاهای دماوند از وزارت بهداشت دریافت شد و نیز در راستای تسهیل ترددها مطالعات احداث کمربندی جنوبی دماوند تا دوماه آینده به اتمام خواهد رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دماوند، رضا طاهر خانی عصر امروز در نشست شورای اداری که در فرمانداری دماوند برگزار شد اظهار داشت: بعد از گذشت سال‌ها کمربندی جنوبی دماوند به نتیجه رسید و حداکثر تا دوماه آینده مطالعات به پایان خواهد رسید و این پروژه یکی از اتفاقات شگفت انگیز در سال 1401 برای مردم دماوند و میلیون‌ها مسافری است که از این مسیر عبور می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گازرسانی به برخی از روستاهای شهرستان دماوند در ماه‌های گذشته به صورت جدی رسیدگی شد و امروز پیگیری شد که امیدواریم با همت مسئولین مربوطه این پروژه تا قبل از فصل سرما به اتمام برسد تا 10 روستای این شهرستان از این نعمت بهره مند شوند.

فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به رسیدگی به مسائل بهداشتی در شهرستان گفت: موضوع بهداشت و درمان در شهرستان دماوند یکی از مسائل مهم و مورد پیگیری است که در دیدار با وزیر بهداشت توانستیم اعتبارات خوب و قابل توجهی را برای خانه بهداشت در روستاها دریافت کنیم و بعد از حدود 12 سال خانه بهداشت کیلان نیز آغاز به کار کرد و در حال حاضر به صورت شبانه روزی فعالیت می‌کند.

تصادف زنجیره‌ای در محور فیروزکوه به دماوند/ برخورد کامیون با 9 خودروی سواری حادثه آفرید + فیلمکشف 200 کیلوگرم‌ هرویین در دماوند / 5 سوداگر مرگ دستگیر شدند

طاهر خانی تصریح کرد: همچنین در مسکن مهر قرار بر این شد تا مرکز تخصصی سلامت توسط سپاه شهرستان تاسیس شود، در رودهن و دماوند نیز شاهد شروع به کار درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی هستیم که به‌زودی پروژه آغاز به کار می‌کند.

فرماندار شهرستان دماوندبا اشاره به اینکه اگر یکدلی و همدلی در بین مسئولین ارشد شهرستان نباشد شاهد این اتفاقات نخواهیم بود خاطرنشان کرد: در زمینه فضاهای ورزشی متأسفانه در شهرستان با مشکلات زیادی مواجه هستیم و نشست‌هایی را با مدیرکل اداره ورزش داشتیم و همچنین مقرر شده که سوله چندمنظوره ورزشی در مسکن مهر دماوند توسط سپاه شهرستان تأسیس شود.

انتهای پیام/ی

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان دماوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۶۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد گفت: در راستای اجرای مصوبات سفر استاندار آذربایجان‌غربی به مهاباد و بازدید از محلات محروم احداث مرکز جامع سلامت در منطقه پشت‌تب در دستور کار قرار گرفت و اعتبار اولیه اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت، افزود: هم اکنون احداث این مرکز به شبکه بهداشت و درمان واگذار شده و تحویل پیمانکار برای شروع عملیات اجرایی شده است.

فرماندار ویژه مهاباد اضافه کرد: همچنین امسال احداث ۴ خانه بهداشت در روستا‌های تابعه شهرستان با هدف ارتقای بهداشت و سلامت مناطق روستایی در دست اقدام است.

عباسی ضمن قدردانی از همت خیّران سلامت در این شهرستان ادامه داد: ۳۰ میلیارد از طرف خیّران سلامت برای تکمیل طرح بخش دیالیز بیمارستان کمک شده است.

وی از راه اندازی خدمات شیمی‌درمانی هلال‌احمر مهاباد خبرداد و گفت: ۸۵ درصد هزینه درمان بیماران سرطانی توسط بیمه، ۱۵ درصد توسط بیمار و ۵ درصد هم از طرف هلال‌احمر تامین خواهد شد.

عباسی در پایان تکمیل مراحل ساخت ۲ بیمارستان تامین‌اجتماعی و ۳۵۰ تختخوابی مهاباد را جز اولویت‌های مدیریت شهرستان دانست و اظهار کرد: با تکمیل این طرح‌ها سرانه تخت بیمارستان شهرستان از میانگین کشوری نیز بالاتر خواهد رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • اتمام تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده
  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • اتمام پروژه دوخطه قزوین-زنجان تا یک سال آینده به شرط تزریق نقدینگی
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • بازدید فرماندار تفتان از خسارات بارندگی و سیل بخش گوهر کوه، تفتان جنوبی
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد