Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@14:13:18 GMT

روغن، رکورد گرانی را شکست

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۶۷۹۴

روغن، رکورد گرانی را شکست

به گزارش تابناک به نقل از مرکز آمار ایران، در گروه گوشت قرمز، سفید و فرآورده‌های آن‌ها: گروه، اقلام "مرغ ماشینی" با ٣٢,٥ درصد، "گوشت گاو یا گوساله" با ١٦.٠ درصد و "گوشت گوسفند" با ٧.٤ درصد بیشترین افزایش قیمت را نسبت به ماه قبل داشته‌اند.

 در خرداد ماه ١٤٠١ تغییرات متوسط قیمت اقلام خوراکی منتخب برای گروه‌های مختلف کالا‌های خوراکی در مناطق شهری کشور بشرح زیر است:

نان و غلات:

در این گروه، اقلام "ماکارونی" با ٥٦,١ درصد، " شیرینی خشک " با ٢٧.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

٦ درصد و " رشته آش " با ٢٥.٥ درصد بیشترین افزایش قیمت را نسبت به ماه قبل داشته‌اند.

گوشت قرمز، سفید و فرآورده‌های آن‌ها:

در این گروه، اقلام "مرغ ماشینی" با ٣٢,٥ درصد، "گوشت گاو یا گوساله" با ١٦.٠ درصد و "گوشت گوسفند" با ٧.٤ درصد بیشترین افزایش قیمت را نسبت به ماه قبل داشته‌اند.

لبنیات، تخم مرغ و انواع روغن:

در این گروه، بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه قبل مربوط به "روغن نباتی جامد" با ٢٤٧,٢ درصد و " روغن مایع " با ٢٣٣.٨ درصد و " پنیر ایرانی پاستوریزه " با ٥٥.٧ درصد بوده است.

میوه و خشکبار:

در این گروه، بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه قبل مربوط به " خربزه " با ٣١,١ درصد، " هلو" با ٢٢.٧ درصد می­باشد. همچنین در این گروه بیشترین کاهش قیمت نسبت به ماه قبل مربوط به " هندوانه " با ٢.٤- درصد می‌باشد.

سبزیجات و حبوبات:

در این گروه، بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه قبل مربوط به " هویج فرنگی " با ٢٨,٥ درصد، "بادمجان" با ١٣.٨ درصد و " سیب زمینی " با ١٣.٥ درصد می­‌باشد.

قند و شکر، آشامیدنی‌ها و سایر خوراکی‌ها:

در این گروه، بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه قبل مربوط به "سس مایونز" با ٢٧,٧ درصد و "قند" با ١٨.٩ درصد می‌­باشد.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: حسین طائب مذاکرات دوحه کنکور تورم روغن لبنیات گرانی حسین طائب مذاکرات دوحه کنکور بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه قبل مربوط ٥ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۶۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار چقدر شد؟ / نرخ روز ارزهای مبادله‌ای

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، در معاملات امروز (شنبه ۸اردیبهشت ۱۴۰۳) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۴ هزار و ۱۹۸ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۱ هزار و ۲۶۸ تومان معامله می‌شود.

بیشتر بخوانید: دلار آزاد به کانال ۶۲ هزار تومان رسید

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۷ هزار و ۲۳۲ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۴ هزار و ۱۰۱ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، ۱۲ هزار و ۳۴ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۲۳۷ تومان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228544 برچسب‌ها ارز

دیگر خبرها

  • قیمت دلار چقدر شد؟ / نرخ روز ارزهای مبادله‌ای
  • هلی کوپتر ایرباس رکورد سرعت را شکست
  • صادرات دام راهکاری برای ایجاد رونق صنعت دامپروری
  • پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته
  • ۶۳.۵ درصد افزایش قیمت هر کیلوگرم شقه گوسفند در یک سال
  • جوجه ریزی در مرغداری سیستان و بلوچستان ۱۷ درصد افزایش یافت
  • سفر جاده‌ای به خراسان رضوی ۱۷ درصد افزایش یافت
  • متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور اعلام شد
  • رکورد لیگ برتر شکست: بیشترین گل زده تاریخ
  • طرز تهیه کباب ترش تابه‌ای، یک غذای فوق‌العاده خوشمزه