Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسین کثیرلو عصر شنبه در دیدار با مدیرعامل، اعضای شورای معاونین و اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر استان اردبیل اظهار کرد: حدود یک قرن از آغاز فعالیت جمعیت هلال احمر در کشور گذشته است و در این مدت جمعیت هلال احمر همیشه یار و مددرسان مردم در شرایط سخت بوده است.

وی با بیان اینکه هلال احمر یک نهاد مردمی است و در حوادث مختلف در کنار مردم اقدام به امدادرسانی می‌کند، گفت: آموزش‌های جمعیت هلال احمر به علت تخصصی بودن و همچنین مورد اعتماد مردم بودن می‌تواند مثمر ثمر واقع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان اردبیل ادامه داد: دادگستری برای همکاری و هم افزایی با جمعیت هلال احمر آماده است و باید در زمینه آموزش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی همکاری‌ها بیش از پیش شود.

عزت الله ضربی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل هم در این نشست با بیان اینکه اعضای جمعیت هلال احمر و مسئولان این جمعیت تلاش می‌کنند در کنار مردم باشند، گفت: سال گذشته حدود ۵ میلیارد ریال به نیازمندان کمک هزینه درمانی پرداخت کرده ایم.

وی ادامه داد: بیش از ۳ میلیارد تومان در سال گذشته بسته معیشتی تهیه و توزیع کردیم و همچنان ادامه دارد.

کد خبر 5528910

منبع: مهر

کلیدواژه: هلال احمر جمهوری اسلامی ایران هلال احمر اردبیل دادگستری استان اردبیل اردبیل مهر بوشهر زلزله هرمزگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه زمین لرزه خراسان رضوی کنکور مشهد ویروس کرونا ایلام آمار کرونا بیرجند اردبیل کنکور سراسری جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۶۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی، کاووسی افزود: شب گذشته در پی تماس تلفنی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، در مناطق چاه‌های عشایری بغداده سرایان درخواست کمک شد.
وی گفت: بلافاصله دو تیم سیلاب از جمعیت هلال‌احمر شهرستان سرایان و پایگاه شهیدان وطن‌خواه سه‌قلعه به محل اعزام شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: امدادگران به این ۹ نفر دسترسی پیدا کردند و به منطقه امن انتقال داده شدند.
کاوسی گفت: این عملیات از ساعت ۱۹ شب گذشته آغاز و به دلیل دسترسی دشوار جاده‌ها و مسیر‌های تردد تا پاسی از شب ادامه داشت.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: تیم‌های امدادی سیلاب هلال احمر سرایان به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی در حال آماده باش هستند.امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه های هلال احمر اردبیل
  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • نجات ۹ گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز جستجو پیدا شد
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان