Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-06@11:56:09 GMT

شرط پیوستن وریا غفوری به فولاد چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۶۹۵۷

شرط پیوستن وریا غفوری به فولاد چیست؟

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: وریا غفوری جزو بازیکنان خیلی خوب کشور است و ما هم دوست داریم او را در فولاد داشته باشیم.

حمیدرضا رجبی مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از نشست هم اندیشی مربیان لیگ برتر با مسئولان سازمان لیگ برای تعامل در برگزاری بازی‌های فصل پیش روی لیگ برتر فوتبال گفت: آقای سهیل مهدی تقویم لیگ را ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روی آن هم بحث کردیم. نظرات در این مورد از سوی مربیان حاضر در نشست جمع‌آوری شد. امیدوار هستیم امسال بتوانیم تقویم مناسبی در برگزاری بازی‌ها به گونه‌ای داشته باشیم که هم باشگاه‌ها و هم تیم ملی برای حضور در جام جهانی متضرر نشوند.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره نقل و انتقالات تابستانی این تیم افزود: دو، سه سالی از گرفتن بازیکن محروم بودیم و این موضوع خیلی به تیم ضربه زده بود. خوشبختانه امسال توانستیم نفراتی که ضعف داشتیم را جذب کنیم تا بتوانیم در لیگ برتر جزو مدعیان بالای جدول و در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا برای ایران نماینده خوبی باشیم.

رجبی درباره اجرای دوباره قانون سقف قرارداد از سوی سازمان لیگ فوتبال تصریح کرد: این قانون در سال‌های گذشته جواب نداد. سازمان لیگ باید راهکار دیگری را در این زمینه در نظر بگیرد. مهم‌ترین موضوعی که باشگاه‌ها باید به آن قائل شوند این است که قرارداد‌های بلند مدت با بازیکنان امضا کنند تا هم بازیکنان از قرارداد‌های بلند مدت لذت ببرند و هم باشگاه‌ها اطمینان خاطر بابت حفظ بازیکنان خود داشته باشند.

دستیار جواد نکونام در فولاد خوزستان درباره احتمال جذب وریا غفوری کاپیتان استقلال اظهار کرد: وریا غفوری جزو بازیکنان خیلی خوب کشور است و ما هم دوست داریم او را در فولاد داشته باشیم. صحبت‌هایی هم شده است، اما این موضوع منوط به این است که در استقلال نباشد.

رجبی در پاسخ به این سئوال که در صورت جذب غفوری تکلیف مهدی شیری چه خواهد شد؟ خاطرنشان کرد: اگر وریا هم جذب شود مهدی شیری در تیم خواهد ماند تا در پست‌های مختلف از آن‌ها استفاده کنیم.

منبع: فرارو

کلیدواژه: وریا غفوری استقلال فولاد نکونام مهدی شیری فولاد خوزستان وریا غفوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۶۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از سنگین‌ترین حکم تاریخ فوتبال ایران!

سازمان لیگ سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان را به دلیل اظهاراتش پس از دیدار با مس رفسنجان دو میلیارد تومان جریمه کرد.

به گزارش مشرق، سایت سازمان لیگ فوتبال ایران در این مورد نوشت: «عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهارنظر غیرمسئولانه و غیرحرفه‌ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ دو میلیارد تومان جریمه نقدی شد.

مبلغ جریمه نقدی باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود. ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است.

سازمان لیگ هفته گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرده بود از این پس مربیان و بازیکنان با اظهارات غیرمسئولانه با جریمه دو میلیاردی روبه‌رو می‌شوند که اولین جریمه شامل ویسی، سرمربی فولاد شد که پس از دیدار با مس رفسنجان اظهاراتی را مطرح کرده بود».

دیگر خبرها

  • بختیاری‌زاده: اتفاقات ‌ناگوار فولاد ماحصل تفکرات مدیریت‌های سال‌های قبل است
  • مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم
  • مطهری: فلسفه فوتبال ما تهاجمی است
  • ویسی قصد توهین نداشت/ دنبال ماندن در لیگ برتر هستیم
  • سرمربی تیم فولاد: مگر چه گفتم که اینگونه جریمه کردند
  • رضاییان: ویسی توهین نکرد/ از حق قانونی فولاد کوتاه نمی‌آییم
  • ویسی: چه گفتم که جریمه‌ام کردند؟
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم تاریخ فوتبال ایران!
  • سرمربی لیگ برتری جریمه میلیاردی شد
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران برای سرمربی لیگ برتری