Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس، دراگان اسکوچیچ، پس از بازی تیم ملی مقابل الجزایر در تاریخ 29 خرداد به کرواسی سفر کرد تا چند روزی را در کنار خانواده‌اش استراحت کند.

البته این مربی در حال حاضر مشغول بررسی برنامه‌های آتی تیم ملی است و در نظر دارد شاگردانش با شرایط مناسب‌تری در اردوی بعدی شرکت کنند.

اسکوچیچ به همین منظور روز گذشته برنامه و زمان مدنظر خود را برای این اردو به فدراسیون فوتبال ارائه کرد و طبق آن ملی پوشان کشورمان از 20 شهریور تا 5 مهر، باید در اردو حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این در شرایطی است که طبق تقویم، فیفادی ماه سپتامبر از 28 شهریور آغاز می‌شود و بازیکنان لژیونر، طبق قانون از آن تاریخ می‌توانند در اردوی تیم ملی شرکت کنند.

در این میان درصورت موافقت با تاریخ مدنظر اسکوچیچ، تیم ملی 8 روز زودتر از آغاز فیفادی دوم استارت خواهد زد.

به احتمال فراوان تیم ملی در فیفادی، 2 بازی دوستانه در اروپا برگزار خواهد کرد. هرچند در روزهای اخیر رسانه‌های اروگوئه‌ای از برگزاری دیدار تیم ملی این کشور با ایران در تاریخ اول مهر در اتریش خبر داده‌اند که البته مدیران فدراسیون فوتبال اعلام کرده‌اند تاکنون قراردادی در این خصوص امضا نشده است. 

همچنین با اعلام حسن کامرانی فر قرار است اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان در یکی از کشورهای اروپایی برگزار شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اردوی تیم ملی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۶۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس

عبدالکریم حسن یکی از بهترین مدافعان چپی است که تا به حال در فوتبال ایران و تیم پرسپولیس حضور داشته اند.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در تاریخش مدافعان چپ درجه اولی داشته است که بعضی از آن ها در حد بهترین های ایران بودند. مجتبی محرمی به نقل از بسیاری از کارشناسان، بهترین مدافع چپ فوتبال ایران بود و شماری مثل رضا شاهرودی، مهرداد میناوند و جواد منافی از بهترین های تاریخ فوتبال ایران بودند.

برخی از مدافعان چپ برتر تاریخ پرسپولیس در پست های دیگر هم بازی کرده اند (مثل محمد پنجعلی) و برخی دیگر تنها در دفاع چپ حضور پیدا کردند. در فهرست ذیل نام بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس را با هم مرور می کنیم:

محراب شاهرخی رضا وطنخواه محمد پنجعلی کاظم سیدعلیخانی محمدحسن انصاری فرد مجتبی محرمی رضا شاهرودی جواد منافی مهرداد میناوند علیرضا امامی فر محمد برزگر روبرت ساها پژمان نوری مهرداد پولادی محمد انصاری سعید آقایی وحید امیری علی نعمتی عبدالکریم حسن

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟
  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • نیازمندی‌های نکونام برای جاودانه‌شدن در فوتبال ایران
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • پرسپولیس چه زیبا باخت/ برد آلومینیوم اراک در تاریخ فوتبال کم‌نظیر بود
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان