Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر دریادار شهرام ایرانی گفت: از ساعات اولیه بامداد امروز و پس از زلزله استان هرمزگان تیم آوار برداری و امداد و نجات نیروی دریایی ارتش در منطقه حاضر و مشغول امداد رسانی به مردم داغدار هرمزگان است.

به گزارش مشرق، امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش ضمن تسلیت به مردم داغدار و آسیب دیده استان هرمزگان با اعلام خبر اعزام تیم‌های تخصصی این نیرو گفت: نیروی دریایی ارتش همچون گذشته همراه مردم بوده و با وقوع زلزله صبح امروز تیم‌های تخصصی امداد و نجات به محل حادثه اعزام و مشغول امداد رسانی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر دریادار ایرانی خاطرنشان ساخت منطقه یکم دریایی با احداث بیمارستان صحرایی در منطقه در حال انجام خدمات درمانی و بهداشتی به آسیب دیدگان حادثه است. همچنین آشپزخانه صحرایی این نیرو با طبخ غذای گرم در حال خدمت رسانی به مردم آسیب دیده میباشد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در ادامه افزود، بالگردهای نیروی دریایی ارتش نیز آماده انتقال تجهیزات و نیروهای بیشتر در صورت نیاز به منطقه هستند.

منبع: دفاع پرس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت نیروی دریایی امیر دریادار شهرام ایرانی بیمارستان صحرایی نیروی دریایی ارتش استان هرمزگان خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت نیروی دریایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۶۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرتیپ پاسدار سید حسن مرتضوی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با اعلام این خبر گفت: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از ابتدای حادثه سیل اخیر در منطقه سیستان و بلوچستان اقدامات و خدمات موثری را به مردم این منطقه ارایه نموده و در ادامه این خدمات جریانی جهادی امروز محموله‌ای بزرگ شامل آرد، موادغذایی از قبیل برنج، روغن، انواع کنسروجات، ماکارانی، آب معدنی، رب و همچنین البسه ورزشی برای کودکان و نیز لوازم التحریر مدرسه بین مردم مناطق سیل زده در حال توزیع می‌باشد.


فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در ادامه با بیان اینکه تاکنون کمک‌های نیروی زمینی سپاه مبالغی بالغ بر ۵ میلیارد تومان بوده که در مناطق سیل زده جنوب استان توزیع شده است.


فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه اضافه کرد: نیرو‌های امدادی این قرارگاه به صورت مداوم و شبانه روزی در مناطق سیل زده حضور دارند و به انجام ماموریت‌های امداد و نجات می‌پردازند.


سرتیپ پاسدار مرتضوی تأکید کرد این کمک‌ها تا زمانی که نیاز مردم منطقه باشد، در کنار سایر خدمات جهادی و امدادرسانی سپاه ادامه خواهد یافت.
وی ادامه داد: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از آغاز سیل در استان سیستان و بلوچستان همواره در کنار مردم این خطه بوده و به کمک‌های خود ادامه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور شد
  • با فرض استفاده از حدود ۱۰۰ کامیون آواربرداری غزه ۱۴ سال طول می کشد
  • سازمان ملل: آوار برداری نوار غزه احتمالا ۱۴ سال طول می‌کشد
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم