Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@03:33:11 GMT

باشگاه ازبکستانی رقیب سرخابی‌ها شد

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۶۹۹۶

باشگاه ازبکستانی رقیب سرخابی‌ها شد

یک باشگاه ازبکستانی خواستار جذب مدافع ملی پوش تیم پیکان شد.

به گزارش مشرق، سامان فلاح، مدافع پیکان و تیم ملی امید در هفته‌های اخیر پیشنهاداتی را از برخی باشگاه‌های لیگ برتری مثل سپاهان، استقلال، فولاد و پرسپولیس دریافت کرده است.

البته باشگاه پیکان تاکنون پاسخ مثبتی به پیشنهادات این مدافع ۲۱ ساله و آینده دار نداده و حتی جلسه هفته گذشته مصطفی آجورلو، مدیرعامل استقلال با امیر عطابخش، مدیرعامل پیکان در این مورد بی نتیجه ماند زیرا با توجه به قرارداد سه ساله فلاح، کادرفنی و مدیران پیکان مخالف از دست دادن او هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برهمین اساس امروز نیز باشگاه پاختاکور ازبکستان با ارسال ایمیلی به باشگاه پیکان خواستار جذب فلاح شد و از خودروسازان درخواست کرد شرایط خود برای این انتقال را اعلام کنند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت باشگاه استقلال سامان فلاح باشگاه پیکان پاختاکور پرسپولیس استقلال امیر عطابخش مصطفی آجورلو تیم ملی امید خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۶۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسول خطیبی در یک قدمی مدیرعاملی تیم لیگ برتری

سرمربی سابق تیم پیکان گزینه مدیرعاملی یک تیم لیگ برتری برای فصل آینده است.

طرفداری | رسول خطیبی بازیکن سابق تیم ملی که سابقه مدیریت در باشگاه مس سونگون را در کارنامه دارد، پس از مدتی مربیگری در پیکان دوباره به فکر مدیریت افتاده است.

به نقل از خبرورزشی، برهمین اساس قرار است رسول خطیبی که رابطه صمیمانه ای با مدیران ارشد یک باشگاه لیگ برتری دارد، از تابستان روی صندلی مدیرعاملی این باشگاه بنشیند.

درحال حاضر نیما نکیسا همبازی سابق رسول خطیبی به عنوان تنها مدیرعامل فوتبالی با تجربه بازی در تیم ملی، مدیریت باشگاه ذوب آهن اصفهان را برعهده دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • داوران جنجالی برای سرخابی در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • داوران جنجالی برای سرخابی در هفته ۲۶ لیگ
  • اعلام داوران هفته بیست و ششم لیگ برتر/ بنیادی فر و ناظمی داوران سرخابی ها شدند
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند
  • کلهر: استقلال یا پرسپولیس محتاط بازی کنند قهرمانی را از دست می‌دهند/ تیم نکونام از نظر مهره ضعیف‌تر از رقیب است
  • گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟
  • مدعی جدید آقای گلی در اولین سال لیگ (عکس)
  • کلهر: احتیاط استقلال یا پرسپولیس محتاط بازی کنند قهرمانی را از دست می دهند/ تیم نکونام از نظر مهره ضعیف تر از رقیب است
  • رسول خطیبی در یک قدمی مدیرعاملی تیم لیگ برتری
  • حسرت هفته سهم بازیکن جوان پیکان (عکس)