Web Analytics Made Easy - Statcounter

امراله مردانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: افزایش آمار مراجعه افراد مبتلا به کرونا در روزهای اخیر، یک زنگ خطر است لذا ما نباید عادی انگاری را در جامعه رواج دهیم.

وی افزود: انتظار می‌رود مردم هشدارهای اعلام شده را جدی گرفته و حتما استفاده از ماسک را به ویژه در فضاهای بسته مدنظر داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: افرادی که تاکنون واکسن کرونا تزریق نکرده و یا روند واکسیناسیون خود را کامل نکرده‌اند باید هر چه سریعتر دُزهای مکمل را دریافت کنند.

وی ادامه داد: امیدواریم مردم مثل همیشه همراهی کنند تا بتوانیم روند افزایشی کرونا را کنترل کرده و باز هم شاهد روند کاهشی بیماری در خوزستان باشیم.

مردانی در خصوص تزریق دُز چهارم واکسن کرونا نیز گفت: واکسیناسیون نوبت چهارم از چندی پیش در خوزستان و اهواز شروع شده و طبق گروه بندی افرادی که چهار تا ۶ ماه از واکسن نوبت سوم آنها گذشته باشد می‌توانند نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

هم اکنون چهار شهرستان خوزستان در وضعیت زرد کرونایی و بقیه مناطق استان در حالت آبی قرار دارند.

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا خوزستان کرونا ویروس کرونا خوزستان اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۷۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.

بنابر اعلام وزارت بهداشت شروع این برنامه از دانشگاه‌های علوم پزشکی هرمزگان و بوشهر و در شیرخواران ٢ ماهه است.

 عرشی رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت پیش از این اعلام کرد  که واکسن روتاویروس در سنین ۲ و ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود و واکسیناسیون روتاویروس حداقل از سالانه ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.

همچنین اواخر سال گذشته واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد. بنابر اعلام رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت این واکسن نیز در سنین ۲ و ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • دور جدید اجراهای پاپ در استان خوزستان آغاز شد
  • ماجرا‌های کنسرت «سیروان خسروی» در اهواز تکرار نمی‌شود
  • ماجراهای کنسرت «سیروان خسروی» در اهواز تکرار نمی‌شود
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • پیش بینی بارش‌های پراکنده و افزایش دما در خوزستان
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است