Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@03:32:37 GMT

قطعی برق ۱۲ دستگاه اجرایی ایلام در روز شنبه

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۷۳۶۰

قطعی برق ۱۲ دستگاه اجرایی ایلام در روز شنبه

ولی‌الله ناصری مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در صورت محدودیت تامین برق در ادارات اولویت با دستگاهی است که علاوه بر عدم رعایت الگوی مصرف فاقد دیزل ژنراتور خود تامین است.

وی افزود: ۱۲ دستگاه اجرایی در روز شنبه با قطعی برق مواجه بوده و این دستگاه‌ها، ادارات و شرکت‌ها به دلیل عدم رعایت الگوهای مصرف در محیط کار با قطع برق مواجه شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق بیان کرد: با تاکید بر این که طبق مصوبه هیات وزیران و به دنبال کاهش ساعت کاری، دستگاه‌ها موظف به کاهش ۳۰ درصدی میزان مصرف در ساعات اداری و ۶۰ درصد در ساعات غیر اداری هستند. 

ناصری بیان کرد: ۱۲۵ اداره و دستگاه اجرایی در استان ایلام این مصوبه را رعایت نکرده و علاوه بر این تنها ۳۰ درصد از این دستگاه‌ها مجهز به دیزل ژنراتور متناسب با نیاز مصرف و آماده به کار هستند. 

وی با بیان این که ادارات باید از ساعت ۱۳ تمام سیستم‌های سرمایشی خود را خاموش کنند تصریح کرد: دستگاه‌ها باید مجهز به دیزل ژنراتور باشند تا در صورت قطع برق در انجام امور مردم اختلالی پیش نیاید.

این مقام مسئول ادامه داد: صرفه جویی در ادارات با تنظیم کردن سیستم سرمایشی روی دمای ۲۵ درجه، کاهش مصرف برق با استفاده از روشنایی طبیعی و همچنین هوشمند کردن موتور خانه‌ها محقق می‌شود‌و

ناصری بر خود تامینی دستگاه‌ها و ادارات در مصرف برق و ارائه خدمت به مردم تاکید کرد و گفت: در وهله اول به اداراتی که مصرف بالا دارند و‌در صورت تکرار مجبور به قطع برق آنان هستیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: توزیع برق نیروی برق دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۷۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار احتمال وقوع سیلاب در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، در اطلاعیه شرکت آب منطقه‌ای ایلام آمده است: بتوجه به پیش بینی های موسسه تحقیقات آب کشور، هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی و بررسی های دفتر مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه ای ایلام مبنی بر فعالیت توده بارشی از عصر روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ لغایت روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ به دلیل سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها و امکان سرریز سدهای ایلام و دویرج دهلران، از کلیه هم استانی های عزیز خواهشمندیم به جهت جلوگیری از بروز هرگونه خسارت از نزدیک شدن، استقرار و اسکان در پایین دست سدها، حریم و بستر روخانه ها و دهانه پل ها خودداری کنند.

کد خبر 6092700

دیگر خبرها

  • ظرفیت تمامی ادارات برای کاهش فقر در جامعه به کار گرفته شود
  • بارش های تهران چقدر کاهش داشته است؟ | برنامه های آبفا برای جلوگیری از هدررفت آب
  • همایش پایش برنامه‌های سازمان ملی زمین و مسکن در شیراز برگزار شد
  • موتور محرک اقتصاد در کشور مشارکت مردم است
  • هشدار به ساکنان ایلام
  • هشدار احتمال وقوع سیلاب در ایلام
  • رعایت حقوق مصرف کننده با ثبت موجودی طلا در سامانه
  • رعایت حقوق مصرف کننده با ثبت موجودی طلا در سامانه تجارت
  • رعایت حقوق مصرف کننده با ثبت موجودی طلا در سامانه جامع تجارت
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود