Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، اولین تمرین پرسپولیس با حضور پیشکسوتان این تیم  (علی پروین، محمد پنجعلی، ضیا عربشاهی، مرتضی کرمانی مقدم، فرشاد پیوس، محمد مایلی کهن و خوردبین و درویش) برگزار شد. از بین نفرات جدید هم  گئورگی گولسیانی، پورعلی گنجی و   سعید صادقی در تمرین حاضر بودند.

تعدادی از هواداران و اصحاب رسانه هم در محل تمرین حاضر بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواداران از حدود ساعت ۱۶ بیرون از مجموعه در انتظار ورود پرسپولیسی ها به محل تمرین بودند. تمرین پشت درهای بسته برگزار شد.

کد خبر 687731 منبع: برنا برچسب‌ها خبر مهم باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۷۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال

به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز استقلال پس از تغییرات مدیریتی، با حضور هواداران و در کمپ مرحوم ناصر حجازی برگزار شد. آبی پوشان در میان تشویق های شدید طرفداران، تمرینات خود را برای برگزاری دیدار بعدی برابر ذوب آهن از سر گرفتند.

یکی از نکات قابل توجه تمرین امروز، حضور کوین یامگا در تمرینات گروهی آبی پوشان بود. ستاره فرانسوی که در برخورد شدید با امید حامدی فر از ناحیه چشم آسیب جدی دیده بود، مدت هاست که از چشم بند و عینک مخصوص استفاده می کند.

او امروز نیز با چشم بند مخصوص و محافظت زده شده در کمپ مرحوم حجازی حضور یافت که شرکت کردن او در تمرینات گروهی نیز در نوع خود جالب توجه بود.

این بازیکن امیدوار است که بتواند پس از تأیید پزشکان متخصص چشم، از فصل آینده به میادین بازگردد.

دیگر خبرها

  • تمرین پرسپولیس با حضور چهره ویژه سکوها
  • عکس| مهمان ویژه نکونام در کمپ حجازی چه کسی بود؟
  • نکونام در کمپ حجازی مهمانان ویژه‌ای داشت
  • بچه تپل و بامزه آبی در تمرین شاگردان نکونام؛ از کرج تا تهران به عشق استقلال!
  • شعار هواداران استقلال علیه بیرانوند / رونمایی از لقب جدید برای آتیلا حجازی
  • هجوم تماشاگران به داخل زمین و رونمایی از چهره زشت تمرین استقلال+تصاویر
  • بی‌نظمی در تمرین استقلال؛ هجوم هواداران به داخل زمین برای عکس یادگاری
  • یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال
  • واکنش حجازی به اتفاقات دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • حضور هواداران در تمرین استقلال و تشویق چند پیشکسوت