Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@03:45:00 GMT

ستاره جنگنده لیورپول در لیست فروش قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۷۵۱۵

ستاره جنگنده لیورپول در لیست فروش قرار گرفت

به گزارش "ورزش سه"، نبی کیتا در سال های اخیر جای همیشگی و ثابتی در ترکیب لیورپول نداشته و بسیاری از مسابقات این تیم را از روی نیمکت تماشا کرده است. نشریه لیورپول اکو با انتشار گزارشی مدعی شد مدیران لیورپول در هفته های تلاش کرده اند تا مذاکرات جدیدی را با نبی کیتا برای تمدید قرارداد آغاز کنند، اما این هافبک سنگالی فعلا که در برابر این پیشنهادات مقاومت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها یک سال تا پایان قرارداد نبی کیتا با مرسی سایدی ها باقی مانده و این هافبک جنگنده به مدیران باشگاه لیورپول اعلام کرده که علاقه ای به امضای قرارداد جدید ندارد.

به این ترتیب لیورپول حالا آماده است تا نام نبی کیتا را در لیست فروش قرار داده و این بازیکن را نقل و انتقالات قرار دهد. این ملی پوش گینه ای چهار سال پیش از لایپزیش با قراردادی 60 میلیون یورویی به لیورپول پیوست، اما دوران حضور نبی کیتا در آنفیلد چندان موفق پیش نرفته و به نظر می رسد خود این بازیکن نیز علاقمند به جدایی از لیورپول است. 

پیش از این اخباری در مورد تمایل لیورپول به معاوضه نبی کیتا با نیکو بارلا، هافبک ایتالیایی اینتر به اضافه پول نقد شنیده شده بود. به جز نبی کیتا، شایعاتی در مورد احتمال جدایی الکس اوکسلید چمبرلین، دیگر هافبک لیورپول در فصل تابستان جاری نیز شنیده شده است.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نبی کیتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۷۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵ روز تا ۶ ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند

به گزارش  صدای ایران از ایرنا، آرش صیادی با بیان اینکه خرید و فروش امتیاز نهضت ملی مسکن غیر قانونی و غیر مجاز است، اظهار داشت: امتیاز هیچ هویت حقوقی ندارد و امکان دارد افراد دارنده امتیاز از آن حذف شوند بنابراین مردم بدانند این قرارداد بسیار پر ریسک است و امکان دارد تمام سرمایه خود را از دست بدهند.

وی افزود: بر اساس شیوه نامه اجرایی نهضت ملی مسکن، واحد متقاضیان در مراحل پایانی اجرای پروژه به آنها اختصاص می‌یابد و باتوجه به عدم انعقاد قرارداد، بدیهی است خرید و فروش و انجام معاملات ثانویه واحد‌های نهضت ملی مسکن غیر قانونی است.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند تاکید کرد: طبق ماده ۲۳ قانون پیش فروش ساختمان اشخاصی که بدون تنظیم سند رسمی اقدام به پیش فروش ساختمان یا بدون اخذ مجوز اقدام به درج یا انتشار آگهی کنند به حبس از ۴۵ روز تا ۶ ماه یا جزای نقدی به میزان ۲ تا چهار برابر وجوه و اموال دریافتی محکوم می‌شوند.

دیگر خبرها

  • صالح، ستاره‌ای برای تمام خطوط استقلال!
  • عصبانیت ستاره رئال از آنچلوتی: به من اعتماد ندارد!
  • ۴۵ روز تا ۶ ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند
  • درخواست هواداران چلسی: این ستاره را نفروشید!
  • بایرن ستاره مورد علاقه رئال را از دست نمی‌دهد!
  • پیش‌بینی ستاره پیشین لیورپول، هواداران را غافلگیر کرد
  • اولین خروجی لیورپول بعد از کلوپ مشخص شد
  • شرط جدید عربستانی ها برای جذب محمد صلاح: اعلام تمایل خودِ صلاح!
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی ها
  • آیا ایده فروش محمد صلاح توسط لیورپول منطقی است؟