Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از انتقال ۹۳ نفر از مصدومان زمین لرزه اخیر استان هرمزگان به مراکز درمانی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور درباره پیامدهای زلزله در استان هرمزگان خبر بیان کرد: ۹۳ نفر در زمین لرزه اخیر استان دچار آسیب شده اند که هفت نفر در مراکز درمانی هستند و مابقی اوضاع بهتری دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هفت نفر بدحال نیستند.

وی گفت: درمانگاه روستای سایه خوش آماده ارائه خدمات است و پزشک و درمانگر دارد. همکارانی که از بندرعباس عازم شده اند نیز آماده خدمت هستند ولی پس لرزه‌های متعددی رخ می‌دهد که دلهره ایجاد می‌کند. به همین دلیل ترجیح داده شده که خدمات خارج از ساختمان انجام گیرد.

خالدی بیان کرد: برق یکی از معضلات بود که خوشبختانه وصل شده. الان کارشناسان بهداشت محیط در محل حضور دارند. دوستان بهداشتی بررسی شده هوا فوق العاده گرم است و نگرانی ما گرمازدگی است. درخواست کولر داریم یک باب کانکس در این محل برای ویزیت بیماران فراهم شده است. آب آشامیدنی در حال توزیع شدن است کارشناسان بهداشت محیط در محل حضور دارند. یک کانکس مربوط به ویزیت و یکی دیگر نیز در حال ورود به روستای سایه خوش است.

وی گفت: هفت دستگاه آمبولانس ۱۱۵ حضور دارند در بحث انتقال پزشکان مشکلی نیست. متخصص طب عمومی و پرستار به اندازه کافی وجود دارد. دو تا روستا در کنار روستای سایه خوش هست که یکی از آنها آسیب دیده و مصدوم ندارد. منتظر حضور وزیر بهداشت هستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: زلزله هرمزگان اورژانس کشور بندر عباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۷۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت مصدومان بایرن مونیخ در آستانه دیدار با رئال مادرید / عکس

بایرن مونیخ قرار است با تمام قوا مقابل رئال مادرید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود. 

طرفداری | آخرین تمرین بایرن مونیخ قبل از جدال حساس در لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید، امروز برگزار شد. نکته مهم این تمرین، حضور بازیکنانی بود که اخیرا دچار آسیب دیدگی شده بودند و در مورد حضور آنها در دیدار با رئال مادرید، تردید وجود داشت؛ لروی سانه، جمال موسیالا، سرژ گنابری، کنراد لایمر و دایو اوپامکانو.

با این حال با وجود این که شانس خوبی برای بازگشت ماتیاس دلیخت متصور می شد، این مدافع هلندی در تمرین گروهی باواریایی ها دیده نشد. کینگزلی کومان، ساشا بویی، بونا سار و بوخمان دیگر مصدومانی بودند که از ابتدا هم قرار نبود در این جلسه تمرینی حضور داشته باشند. 

تمرین بازیکنان بایرن مونیخ پیش از جدال با رئال مادرید تمرین بازیکنان بایرن مونیخ پیش از جدال با رئال مادرید

 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • انتقال گندم از مراکز روباز به مراکز استاندارد در خوزستان
  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • افزایش استعفای دسته جمعی پرستاران / سلامت مردم در خطر است
  • افزایش استعفای پرستاران سلامت مردم را نشانه گرفته است
  • بحران مصدومان در بایرن با یک خبر خوب!‏
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • بازگشت مصدومان بایرن مونیخ در آستانه دیدار با رئال مادرید / عکس
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • پس‌لرزه عروسی دختر در هتل گران | تکلیف خودتان را از حیث اقتصادی روشن کنید | چرا همیشه صحبت شما و فرزندانتان است؟