Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@15:07:50 GMT

گرد و غبار شادگان بیش از ۱۹ برابر حد مجاز

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۷۸۱۲

گرد و غبار شادگان بیش از ۱۹ برابر حد مجاز

ایسنا/خوزستان مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: عصر امروز غلظت گرد و غبار در ۱۵ شهر خوزستان بیش از حد مجاز بوده است.

شهریار عسگری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به میزان آلاینده‌های پدیده گرد و خاک امروز، اظهار کرد: در پی وقوع گرد و غبار در استان خوزستان، طبق آخرین اندازه‌گیری‌ها در ساعت  ۱۶ امروز (۱۱ تیرماه) میزان ذرات ریزگردها در شادگان ۲۸۵۵ میکروگرم بر متر مکعب بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه میزان مجاز آلاینده‌ها در هوا ۱۵۰ میکروگرم بر مترمکعب است، افزود: بدین ترتیب غلظت گرد و غبار در شادگان بیش از ۱۹ برابر حد مجاز بوده است.

عسگری بیان کرد: در این مدت غلظت گرد و غبار در ماهشهر ۱۳۵۳، اهواز ۱۲۰۴، حمیدیه ۹۴۵، بندر امام (ره) ۹۱۳، هندیجان ۸۴۵، خرمشهر ۵۱۳ و رامشیر ۴۵۴ میکروگرم بر متر مکعب اندازه‌گیری شده است.

وی با بیان اینکه در مجموع غلظت گرد و غبار در ۱۵ شهر خوزستان بیش از حد مجاز بوده است، گفت: بدین ترتیب غلظت گرد و غبار در ماهشهر بیش از ۹ برابر حد مجاز، اهواز بیش از هشت برابر حد مجاز، حمیدیه و بندر امام (ره) بیش از ۶ برابر حد مجاز، هندیجان بیش از پنج برابر حد مجاز، خرمشهر و رامشیر بیش از سه برابر حد مجاز بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان محیط زیست گرد و غبار خیزش گرد و خاک غلظت گرد و غبار حد مجاز بوده برابر حد مجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۷۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی یک رستوران در شادگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان،  سرپرست مرکز بهداشت شادگان گفت: باهدف حفظ سلامت مردم و پیشگیری از بیماری ها، در بازرسی توسط کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت و رئیس اداره اماکن شادگان یک رستوران به علت نواقص متعدد، رعایت نکردن توصیه و شیوه نامه‌های بهداشتی براساس قانون مهر و موم شد.
در این بازرسی‌ها نیز برای برخی واحد‌های صنفی تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف اخطاریه صادر شد. 
سیدغالب موسوی افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلفات بهداشتی در همه ساعات شبانه روز می‌توانند به سامانه ۱۹۰ بهداشت شکایات و گزارشات خود اعلام کنند تا در اسرع وقت پیگیری لازم انجام شود.

دیگر خبرها

  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • برداشت چغندر قند از اراضی کشاورزی خوزستان
  • حقوق کدام معلمان دو برابر می‌شود؟
  • آسمان این شهر نارنجی شد
  • حدود ۶۰ هزار تن چغندرقند از مزارع خوزستان برداشت شد
  • طرز تهیه مربای توت فرنگی خوش‌رنگ و لذیذ به شیوه خاله‌ها!
  • یورو رکورد زد
  • طوفان نارنجی آتن را بلعید + عکس
  • تعطیلی یک رستوران در شادگان