Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان با اشاره به اینکه هیچ‌یک از تأسیسات این شرکت در اثر زلزله بامداد امروز آسیب ندیده است، گفت: سوخت‌رسانی به جایگاه‌های منطقه هرمزگان طبق روال عادی ادامه دارد و سوخت جبرانی نیز به جایگاه‌های منطقه ارسال شده است.

​به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان ، احمد سالاری فر ، افزود : ستاد بحران شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان از نخستین دقایق حادثه تشکیل شد و به منظور پایش سوخت رسانی به صورت حضوری نیز به مناطق کانون زلزله مراجعه و به طور عملیاتی شرایط سوخت رسانی در این مناطق بررسی شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالاری فر با تأکید بر اینکه در ساعات ابتدایی زلزله جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه با شلوغی مواجه شدند، گفت: به‌منظور تأمین سوخت موردنیاز مردم در همان نخستین دقایق نسبت به ارسال سوخت جبرانی به جایگاه‌ها اقدام کردیم و در همه مجاری عرضه تا شعاع مناسب سوخت‌رسانی انجام شد.

وی با بیان اینکه بر اینکه هیچ یک از تأسیسات این شرکت در اثر زلزله آسیب ندیده است، ‌ تأکید کرد: در نخستین دقایق انبار نفت شهید رجایی، اسکله‌ها و تمامی جایگاه‌های منطقه زلزله‌زده پایش شد و خوشبختانه به هیچ‌یک از این تأسیسات خسارتی وارد نشده است.

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان ، تصریح کرد: هم‌اکنون مراجعه به جایگاه‌های عرضه سوخت کمتر شده است، اما پیش‌بینی می‌کنیم با توجه به گرمای شدید هوا و استفاده مردم از کولر خودروها، مصرف سوخت افزایش یابد که پیش‌بینی‌های لازم برای استقرار تانکرهای سوخت در نزدیکی مجاری عرضه انجام شده است.

سالاری فر ، ضمن ابراز اطمینان از کافی بودن ذخایر سوخت منطقه، درباره سوخت‌رسانی به ماشین‌آلات راهداری و وسایل امدادی نیز ، عنوان کرد : برای تأمین بنزین و نفت‌گاز ماشین‌آلات امدادی تمهیدات ویژه‌ای به جایگاه‌های عرضه سوخت اعلام و تا شعاع مناسب نیز موجودی سوخت جایگاه‌های عرضه تأمین شد.

گفتنی است ، زلزله‌ای به بزرگی ۶.۱ دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۲ و ۲ دقیقه و ۷ ثانیه بامداد امروز، شنبه، ۱۱ تیرماه بندر خمیر در استان هرمزگان را لرزاند. زلزله همچنان در بندر خمیر ادامه دارد و پس از وقوع زلزله ۶.۱ ریشتری  بیش از ۱۰ پس لرزه رخ داده است. کانون این زلزله روستای سایه‌خوش در بندرخمیر بوده است که امدادرسانی به این نقطه از سوی دستگاه‌های مختلف در حال اجراست.

انتهای پیام 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زلزله برنا هرمزگان جایگاه های عرضه سوخت مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ارسال سوخت پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان جایگاه های عرضه سوخت سوخت رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۷۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، تالارهای بورس کالای ایران در روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه میزبان عرضه ۴۹۳ هزار و ۷۵۳ تن انواع کالا و محصول هستند. عرضه های تالار پتروشیمی و فرآورده های نفتی تالار پتروشیمی و فرآورده های نفتی میزبان عرضه ۱۳۱ هزار و ۳۷۴ تن مواد پلیمری و شیمیایی است. عرضه های تالار محصولات صنعتی و معدنی ۳۰ هزار تن گندله سنگ آهن، ۲۲ هزار تن آهن اسفنجی بریکت، ۱۲ هزار و ۸۶۳ تن نبشی، ۱۲ هزار و ۳۰۰ تن ورق گالوانیزه، ۸ هزار و ۴۴۰ تن شمش بلوم، ۸ هزار تن ورق سرد، ۵ هزار و ۱۰ تن مس مفتول، ۳ هزار و ۸۲۰ تن ناودانی، ۳ هزار تن ورق قلع اندود، یک هزار و ۲۸۵ تن شمش آلیاژ آلومینیوم و ۶۳۵ تن بیلت آلومینیوم در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه می شود.   ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000IzI

دیگر خبرها

  • پلیس: در روز‌های آینده سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود
  • ◄ رفع مسدودی ۶۰۰۰ کارت سوخت کامیون و اتوبوس
  • معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روز‌های آینده
  • فراجا: سامانه اینترنتی درخواست صدور کارت سوخت به زودی معرفی می‌شود
  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود
  • روند صدور درخواست کارت سوخت تغییر می کند | سامانه جدید روزهای آینده معرفی می‌شود
  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روزهای آینده معرفی می‌شود
  • معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روزهای آینده/ تسریع در صدور کارت‌های سوخت
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مسدود شدن ۲۹۰ کارت سوخت در کردستان