Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: پویش اجتماعی #همه_با_هم_همیار_برق در آذربایجان‌غربی با هدف جلب مشارکت حداکثری مشترکین در برنامه‌های مدیریت مصرف، ادامه می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، طاهر کیامهر از تداوم پویش اجتماعی همه باهم همیار برق در استان خبر داد و گفت: پویش اجتماعی همه باهم همیار برق جهت جلب مشارکت حداکثری در کاهش مصرف برق در تابستان راه‌اندازی شده بود که با توجه به موثر بودن این پویش در میان مردم امسال نیز شرکت توزیع نیروی برق استان از عموم مردم برای پیوستن به این کمپین دعوت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این پویش از سال ۹۹ توسط این شرکت راه‌اندازی و در پی آن تعدادی از اصحاب رسانه، مسئولان و ورزشکاران مطرح استانی عضو این کمپین شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی تصریح کرد: هدف از برنامه‌ریزی‌های انجام شده تابستان ۱۴۰۱ دستیابی به اهداف پیش رو برای کاهش دغدغه تامین برق مطمئن برای همه مشترکان است که این مهم تنها با همراهی تمامی مردم امکان پذیر است.

کیامهر خاطر نشان کرد: مهم ترین، ساده ترین و کوتاه ترین راه حل برای گذر موفق از پیک بار تابستان، مصرف بهینه و به اندازه‌ی انرژی است.

همه ما در مدیریت مصرف برق سهیم و مسئول هستیم

وی همچنین اضافه کرد: ایجاد تحول در نگرش مردم نسبت به مصرف برق، با توسعه فعالیت‌های فرهنگی و اطلاع رسانی امری ضروری است که تا امروز کارهایی انجام شده است که بی‌تردید کافی نبوده و باید نگاه ویژه‌تری نسبت به این موضوع داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی ادامه داد: این مولفه فرهنگی در جامعه باید شکل گیرد که برای استفاده از وسایل برقی برنامه زمانبندی داشته باشیم، مصرف بهینه تاکید و توصیه دین مبین اسلام و بخش مهمی از آموزه های دینی ما نیز ماست.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شرکت توزیع برق شرکت توزیع برق آذربایجان غربی آذربایجان غربی شرکت توزیع برق آذربایجان غربی پویش اجتماعی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی پویش اجتماعی همیار برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۷۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، به مناسبت هفتهٔ معلم، دانش‌آموزان و علاقه‌مندان می‌توانند برای تشکر از معلمشان در پویش «معلم خوب من» شرکت کنند.

این پویش از ۸ تا ۱۵اردیبهشت با عنوان اصلی پویش #معلم‌ خوب من برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان می‌توانند تصاویر،‌عکس‌ها و ویدئوهایشان را در قالب‌ پویش‌های فرعی زیر در سامانهٔ شاد ارسال کنند:

در پویش «#معلم_خوب_من» چند پیشنهاد داریم. پیشنهاد‌هایی هم برای دانش‌آموزان و هم برای همه کسانی که دوست‌دارند این روز‌ها از معلمشان قدردانی کنند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲۷۳۲ مورد بازرسی کالا، فنی و نشت‌یابی از سوی واحد بازرسی شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • بررسی مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه در مرز‌های شمال استان آذربایجان غربی 
  • ابتکار وزارت نیرو برای حل بحران خاموشی‌ها؛ راه‌اندازی پویش!
  • اهدای ۸۰ میلیون جایزه برقی با قرعه‌کشی/ از ابتدای خرداد تا پایان شهریور فرصت دارید
  • رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس
  • تداوم همبستگی جهانی در حمایت از مردم غزه
  • نشست اعضای شورای پژوهشی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با اساتید دانشگاه ارومیه
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی