Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور با اشاره به اینکه گزارش زلزله هرمزگان به هیئت دولت ارائه و دولت نیز برای خدمت‌رسانی تمام قد در صحنه است گفت: زلزله‌زدگان در کانکس و چادرهای بزرگ ۱۵۰ نفری خنک مستقر می‌شوند.

به گزارش مشرق،   احمد وحیدی عصر امروز  در حاشیه بازدید از مناطق زلزله‌زده هرمزگان اظهار داشت: در در پی وقوع این زمین‌لرزه آسیب‌ها به چند روستا وارد شد که یکی بیشترین آسیب در روستای سایه خوش بوده و در روستاهای دیگر آسیب‌ها کمتر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کشور با تشریح نحوه خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان بیان کرد: کارها از دقایق اولیه پس از وقوع زمین‌لرزه آغاز شد و تمام مسئولان در منطقه حاضر شدند. همکاری هایی که باید  برای اینکه مردم زیر آوار نمانند به موقع انجام شد.

هلال احمر با نیروهای امدادی و سگ های زنده یاب حضور یافت. البته پنج نفر از هموطنان جان خود از دست دادند ولی بقیه مجرومان به موقع منتقل شدند که مشکل خاصی در مورد مجروحان نیست.

وی بیان کرد: اموری دیگر در مورد وصل برق و آب  انجام شده و در ساعت اولیه نیز ارتباطات برقرار شد. همچنین با حضور استاندار و فرماندهان نظامی و انتظامی اقدامات لازم انجام شد.

وحیدی تصریح کرد: برای اسکان موقت نیزکانکس در مناطق زلزله‌زده مستقر می شوند تا ارزیابی خسارت و بازسازی انجام شود. به هیئت دولت نیز گزارش ارائه می شود و دولت نیز تمام قد در صحنه بوده و تمام حمایت لازم را انجام می دهد.

وزیر کشور گفت: استقرار در کانکس ها بخاطر گرمی هوا است که با استقرار کانکس ها  و راه اندازی کولر مردم با خیالت راحت اسکان یابند. همچنین چادرهای بزرگ گروهی نیز با گنجایش هرکدام ۱۵۰ نفر در منطقه برپا می شود تا مردم بتوانند در چادرهای خنک مستقر شوند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت هرمزگان هلال احمر هیئت دولت خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۷۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار: طرح تامین آب اضطراری سیستان و بلوچستان یک طرح الگو برای کشور

 محمد کرمی در حاشیه بازدید از طرح تامین آب اضطراری منطقه سیستان و زاهدان که به همراه فداحسین مالکی نماینده مردم شریف زاهدان در مجلس شورای اسلامی انجام شد، گفت: با تلاش تمامی مجموعه وزارت نیرو، شرکت‌ها و پیمانکاران این طرح بزرگ انجام گرفت و همه پای کار آمدند تا طرح حفر چاه و انتقال آب انجام شود و این در حالی انجام گرفت که در سال گذشته این منطقه بیابان بود و بیشترین حجم طوفان‌ها را در منطقه داشتیم و شرایط کار در منطقه بسیار سخت بود.
استاندار سیستان و بلوچستان افزود:  با توجه به اینکه آب چاه نیمه‌ها در حال اتمام بود و مردم گلایه‌مند و نگران از شرایط پیش رو بودند با، نعمت بارندگی در شمال استان سیستان و بلوچستان چاهک‌های در حال خشکیدن حیات دوباره گرفتند.
کرمی بیان داشت: طرح انتقال آب دریا نیز طرح بی‌نظیری است که با نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب بخشی از اعتبارات مورد نیاز نیز از صندوق ذخیره ملی تامین شد و این طرح بزرگ هم اکنون در حال اجراست.
وی خاطرنشان کرد: کیفیت در اجرای کار بسیار مهم است و باید بر کیفیت امور نظارت شود.
وی عنوان کرد: طرح تامین آب اضطراری منطقه سیستان یک پروژه بی‌نظیر و الگو است و نشان می‌دهد که اگر بخواهیم در کشور طرح های بزرگ انجام دهیم می‌توانیم به سرعت کار را شکل دهیم.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سرعت در اجرای طرح‌ها را در طرح های دیگر نیز می‌توانیم ببینیم ، در حوزه ساخت بزرگراه در گذشته سالی ۱۰ تا ۱۵ کیلومتر در استان احداث می‌شد، اما امسال این رقم به ۱۸۰ کیلومتر رسیده است که جای قدردانی از دست‌اندرکاران این مجموعه دارد.

دیگر خبرها

  • استاندار: طرح تامین آب اضطراری سیستان و بلوچستان یک طرح الگو برای کشور
  • اجتماع بزرگ ۴ هزار نفری دختران آینده ساز برگزار می‌شود
  • جشن و اجتماع بزرگ ۴ هزار نفری دختران آینده ساز برگزار می شود
  • برگِ سبزِ دولت برای پایان دادن به پروژه‌های نیمه تمام در کشور
  • لزوم تشکیل یک نهاد برای تأیید صلاحیت سخنرانان/ چالش ارز؛ ‌ همه منتظر اقدام و عمل دولت
  • خیبر خرم‌آباد در ورزشگاه " لر آرنا " میزبان حریفان خواهد بود
  • نیمار پس از کمک به سیل‌زدگان برزیل: دعا می‌کنم اوضاع به حالت عادی برگردد
  • اشتغال زایی مستقیم ۱۴۳ هزار نفری در صنعت پتروشیمی
  • پوتین به‌عنوان رئیس‌جمهور سوگند یاد کرد/ استعفای دولت روسیه
  • حل مسائل کشور در حوزه زلزله‌های بزرگ ۵ کلانشهر ایران