Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدتقی گنجعلی شنبه عصر در نشست بررسی مشکلات زمین فناوران و صنایع نیمه‌مزاحم سامان تاکید کرد: راه‌اندازی فناوران و صنایع نیمه‌مزاحم یکی از مهم‌ترین مطالبه‌های شهروندان سامانی است.
وی افزود: هم‌اکنون به‌علت استقرار واحدهای صنفی زیرمجموعه صنایع نیمه‌مزاحم در شهر سامان مشکلات صوتی، بهداشتی، زیست‌محیطی و سد معبر برای شهروندان ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گنجعلی تصریح کرد: تسریع در روند صدور مجوز تغییر کاربری و واگذاری زمین فناوران و صنایع نیمه‌مزاحم شهر سامان ضروری و نیازمند همکاری مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط در چهارمحال و بختیاری است.
وی یادآور شد: در همین راستا اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با همکاری شهرداری سامان زمین واگذار شده روند واگذاری زمین فناوران و صنایع نیمه‌مزاحم را بررسی و مراحل مرتبط با این مهم را تسریع کند.
رییس شورای اسلامی شهر سامان نیز گفت: زمین فناوران و صنایع نیمه‌مزاحم این شهر از سال ۱۳۷۴ تاکنون بلاتکلیف مانده و مشکلاتی را برای شهروندان و کسبه این حوزه ایجاد کرده است.
غلامرضا چهلگردی تاکید کرد: در همین راستا و با پیگیری‌های مستمر قرار شد تا کارشناسی‌های مرتبط با این مهم انجام شود و اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری زمین را برای واگذاری به کسبه فعال در صنف‌های مرتبط با صنایع نیمه‌مزاحم در اختیار شهرداری سامان قرار دهد.
وی‌ اظهار داشت: زمین مورد نظر برای احداث فناوران و صنایع نیمه‌مزاحم شهر سامان ۱۰ هکتار وسعت دارد و با راه‌اندازی آن مشکلات فراوانی از کسبه و شهروندان این شهر رفع می‌شود.
مدیرکل منابع‌طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری نیز گفت: این زمین در دهه ۷۰ به‌منظور احداث آرامستان در اختیار شهرداری سامان قرار گرفته و سپس برای فناوران و صنایع نیمه‌مزاحم در نظر گرفته شده است.
اصغر احمدی تاکید کرد: این عرصه در محدوده و حریم شهر است که پس از تعامل اداره‌کل راه و شهرسازی و شهرداری سامان، بعد از پرداخت حقوق دولتی به شهرداری اختصاص داده می‌شود.
وی افزود: مکانیسم‌های قانونی برای تغییر کاربری از آرامستان به فناوران و صنایع نیمه‌مزاحم در سال‌های قبل انجام شده است و اکنون باید مانع‌های موجود آن رفع و سپس به شهرداری واگذار شود.
به گزارش ایرنا، سامان در ۱۶ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

برچسب‌ها چهارمحال وبختیاری مدیریت شهری سامان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری مدیریت شهری سامان چهارمحال وبختیاری مدیریت شهری سامان صنایع نیمه مزاحم چهارمحال و بختیاری شهرداری سامان شهر سامان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۸۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،حسین هاشمی گفت: پایگاه‌های انتقال خون بروجن و شهرکرد به صورت همه‌روزه، فارسان در روز‌های شنبه و چهارشنبه و بن در روز پنجشنبه آماده خون‌گیری هستند و در شهرستان اردل و لردگان نیز مراکز خون‌گیری به صورت دوره‌ای و چند هفته یکبار فعال است.

دیگر خبرها

  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • مشکل مجوزهای مالکان زمین تپه سیف جاجرود بررسی شد
  • الزام شورای عالی معماری جهت تعیین حدود مرزی شهر پردیس
  • بررسی مشکل مجوز‌های مالکان زمین «تپه سیف جاجرود» در کمیسیون اصل نود
  • تعیین تکلیف حسن یزدانی برای المپیک پاریس
  • لزوم تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان
  • پاکسازی منطقه حفاظت شده تنگ صیاد در چهارمحال و بختیاری
  • ضرورت تعیین تکلیف پرونده‌های محکومان به قصاص در کردستان
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان ضروری است