Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-27@20:05:27 GMT

گرد و غبار شادگان بیش از ۱۹ برابر حد مجاز

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۸۰۳۵

گرد و غبار شادگان بیش از ۱۹ برابر حد مجاز

مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: عصر امروز غلظت گرد و غبار در ۱۵ شهر خوزستان بیش از حد مجاز بوده است.   شهریار عسگری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به میزان آلاینده‌های پدیده گرد و خاک امروز، اظهار کرد: در پی وقوع گرد و غبار در استان خوزستان، طبق آخرین اندازه‌گیری‌ها در ساعت  ۱۶ امروز (۱۱ تیرماه) میزان ذرات ریزگردها در شادگان ۲۸۵۵ میکروگرم بر متر مکعب بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با بیان اینکه میزان مجاز آلاینده‌ها در هوا ۱۵۰ میکروگرم بر مترمکعب است، افزود: بدین ترتیب غلظت گرد و غبار در شادگان بیش از ۱۹ برابر حد مجاز بوده است.   عسگری بیان کرد: در این مدت غلظت گرد و غبار در ماهشهر ۱۳۵۳، اهواز ۱۲۰۴، حمیدیه ۹۴۵، بندر امام (ره) ۹۱۳، هندیجان ۸۴۵، خرمشهر ۵۱۳ و رامشیر ۴۵۴ میکروگرم بر متر مکعب اندازه‌گیری شده است.   وی با بیان اینکه در مجموع غلظت گرد و غبار در ۱۵ شهر خوزستان بیش از حد مجاز بوده است، گفت: بدین ترتیب غلظت گرد و غبار در ماهشهر بیش از ۹ برابر حد مجاز، اهواز بیش از هشت برابر حد مجاز، حمیدیه و بندر امام (ره) بیش از ۶ برابر حد مجاز، هندیجان بیش از پنج برابر حد مجاز، خرمشهر و رامشیر بیش از سه برابر حد مجاز بوده است. تماشاخانه ببینید| ماجرای ضرب و شتم دختر زاهدانی چه بود؟ ببینید| برخورد بار کامیون با ماشین سواری در چین فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: غلظت گرد و غبار حد مجاز بوده برابر حد مجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۸۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غبار روی کوه‌های تهران مه است یا آلودگی هوا؟

شرکت کنترل کیفیت هوای تهران درباره وضعیت هوای پایتخت در روز جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ اطلاع رسانی کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، براساس اعلام این شرکت، شاخص آلاینده‌ها در روز جمعه، هفتم اردیبهشت بر روی عدد ۹۷ قرار گرفته و از این رو هوا در وضعیت زرد رنگ و قابل قبول توصیف شده است.

روز گذشته نیز شاخص آلاینده‌ها بر روی عدد ۸۷ قرار داشت و هوا قابل قبول بود.

اما با این حال کوه‌های تهران که از ابتدای بهار از هر نقطه شهر معلوم بود، طی دیروز و امروز زیر غباری پنهان شده است که نشان از افزایش آلاینده‌ها دارد.

همچنین ایستگاه‌های کنترل کیفیت هوا در فرمانداری شهرری و منطقه ۱۷ با نشان دادن شاخص ۱۵۸ و ۱۵۳ نشان می‌دهد هوا در این دو نقطه شهر در وضعیت قرمز قرار دارد و برای همه مردم بسیار ناسالم است.

ایستگاه شهرک سرچشمه در منطقه ۲۲، با نشان دادن شاخص ۴۱ نشان می‌دهد که هوا فقط در این نقطه تهران پاک است.

دیگر خبرها

  • خطر ریزگرد های قم بیخ گوش تهران
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • خطر ریزگرد‌های قم بیخ گوش تهران
  • خطر ریزگردهای قم بیخ گوش تهران
  • غبار روی کوه‌های تهران مه است یا آلودگی هوا؟
  • فناوری ناسا برای غبارزدایی از ماه به قمر زمین می‌رود
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • غبار روبی گلزار شهیدای آران و بیدگل