Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@19:05:50 GMT

احداث کمربندی دماوند تا دو ماه آینده آغاز می شود

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۸۱۶۷

احداث کمربندی دماوند تا دو ماه آینده آغاز می شود

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا طاهرخانی عصر روز شنبه در نشست شورای اداری شهرستان دماوند که با بیان اینکه این اقدام یکی از اقدامات شگفت انگیز در سال ۱۴۰۱ برای مردم و نیز میلیون‌ها مسافری است که از این منطقه عبور می‌کنند، گفت: تاکنون در این دولت اقدامات مثبت دیگری را نیز شاهد بوده‌ایم که یکی از این موارد پیگیر مطالبه بر زمین مانده، گازرسانی به برخی از روستاهای شهرستان دماوند بود که کلنگ آن حدود ۶ سال پیش بر زمین زده شده و مردم اتفاق خاصی را ندیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مقام مسئول ادامه داد: موضوع در ماه‌های گذشته به صورت جدی پیگیری شد و نیز گزارشات مثبتی در رابطه با پیشرفت کار شاهد بودیم؛ بنابراین امید است با همت اداره گاز و همراهی راهداری این پروژه تا قبل از فصل سرما اجرایی شده و ۱۰ روستا از نعمت گاز برخوردار شوند.

فرماندار دماوند خاطرنشان کرد: بیش از ۸ سال پیش زمین تصفیه خانه واگذار شده و هیچ اقدامی را شاهد نبودیم اما با پیگیری نماینده مجلس و دیدار با وزیر نیرو توانستیم اعتبارات لازم را برای احداث تصفیه خانه های مهرآباد، رودهن و تصفیه خانه جدید دماوند جذب کنیم.

طاهرخانی افزود: در دولتی که مقرر است پروژه جدیدی تعریف نشود، این پیگیری‌ها نتیجه داد و ردیف ملی این پروژه دوباره جذب شد.

وی با بیان اینکه در روزهای آینده کلنگ احداث تصفیه خانه رودهن نیز بر زمین زده خواهد شد، ادامه داد: با حضور مسئولان کشوری در دماوند اقدامات مثبتی در حوزه سلامت و بیمارستان‌ها شاهد بوده‌ایم همچنین اعتبارات مناسبی در سطح روستاها و خانه‌های بهداشت جذب کرده‌ایم که این اتفاقات در سال‌های گذشته بی سابقه بوده است.

این مقام مسئول افزود: برخی مراکز بهداشتی نیز ارتقا یافته‌اند، در مسکن مهر و روستای مهرآباد خدمات از طریق خانه بهداشت به حداقل ۱۰ هزار نفر جمعیت ارائه می‌شد و اکنون این خانه بهداشت به مرکز سلامت ارتقا یافت و پزشک به صورت ثابت در مرکز حضور دارد و خدمات همه روزه به مردم ارائه می‌شود.

پیگیر مطالبات مردم هستیم 

سید احمد رسولی‌نژاد، نماینده مردم شهرستان های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با بیان اینکه استاندار تهران روز گذشته در معارفه فرماندار جدید فیروزکوه اعلام کرده که تعطیلی در روز جمعه نداریم و در دولت مردمی فعالیت‌ها شبانه‌روزی است‌، گفت: برخورد و رفتار برخی از مدیران در دیدار عمومی با مردم با رفتار در دفترشان متفاوت است درحالی که شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه باید برای مدیران به میدان رقابت تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه در برخی کارها عدم همکاری مشاهده می شود که قطعا فرماندار با نظارت بیشتر از روند اجرای کارها مراقبت می‌کنند، افزود: برخی افراد مسائلی را مطرح می‌کنند، ما با خداوند معامله کردیم و هر چقدر می‌خواهند بگویند؛ پیگیر مطالبات مردم هستیم و کارشکنی‌ها را نمی‌توانیم تحمل کنیم.

نبود آرامستان شهر آبسرد را با مشکلات مواجه کرده است 

حجت‌الاسلام میرشریفی، امام جمعه شهر آبسرد نیز در نشست شورای ادارای اظهار داشت: درخصوص آرامستان آبسرد مردم این شهر و اتباع دچار مشکل هستند و اهل سنت و اهل شیعه هر دو نامه‌هایی را به دفتر امام جمعه ارسال کرده‌اند تا مساله پیگیری شود.

وی افزود: نامه‌ها به فرمانداری ارسال شده و موضوع آرامستان در دست پیگیری و پیشرفت بود، اما متاسفانه یک نهاد به جای تحویل ۳۰ هکتار، ۶۰ هکتار زمین گرفت و بعد آرامستان شهر آبسرد را قفل کرد.

امام جمعه شهر آبسرد با اشاره به اینکه مسئولان شهرستان باید به این مساله توجه ویژه داشته باشند، گفت: در رابطه میدان تره بار آبسرد، این موضوع به منظور ایجاد یک درآمد پایدار برای شهرداری آبسرد تعریف شده بود، زیرا ساخت وساز و بسیاری از کارها تعطیل شده‌اند و شهرداری وضعیت بسیار بدی دارد.

حجت الاسلام میرشریفی افزود: نظارت در میدان تره بار بسیار واجب است، مخصوصا در تقویم و قیمت گذاری اجناس باید دقت شود. امروز جنسی که از کشاورز و باغدار خریداری می‌شود نصف قیمت بازار است پس این مهم نیز باید مورد توجه مسئولان باشد.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دماوند دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دماوند دولت سیزدهم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دماوند دولت سیزدهم تصفیه خانه شهر آبسرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۸۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست احداث پل عابر در روستا

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، خویمن ، روستایی  از توابع بخش مرکزی شهرستان خوی در استان آذربایجان غربی  است.

شهروندخبرنگاری با ارسال فیلمی برای خبرگزاری صدا و سیما از مسولان خواسته برای ساخت پل عابر روی رودخانه قطور، این روستا فکری کنند تا رفت و آمد  اهالی از روی رودخانه تسهیل شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

با عرض سلام و ادب و احترام ، رودخانه قطور واقع در شهرستان خوی  از وسط روستای خویمن عبور می‌کند و مردم به دلیل نداشتن وجود پل پیاده رو ، در سختی و مشکل به سر می برند.

دیگر خبرها

  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی
  • درخواست احداث پل عابر در روستا
  • تاکید بر مبارزه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز دماوند
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش - سراوان
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • احداث و راه اندازی ۳۹۰۰ مترمکعب تصفیه خانه پساب در غرب تهران