Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@17:39:51 GMT

راه حضور صهیونیست‌ها در باکو هموارتر می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۸۲۳۶

راه حضور صهیونیست‌ها در باکو هموارتر می‌شود

به گزارش جماران؛ به نقل از فارس، رسانه‌ها از توافقات جمهوری آذربایجان و رژیم موقت صهیونیستی در حوزه امنیت سایبری، ترابری هوایی و تسهیل حضور صهیونیست‌ها در جمهوری آذربایجان خبر دادند.

رسانه‌ها از توافقات بین جمهوری آذربایجان و رژیم موقت صهیونیستی در حوزه ترابری هوایی و امنیت سایبری خبر دادند.

طبق گزارش خبرگزاری دولتی «آذرتاج»، «رشاد نبی اف» وزیر توسعه دیجیتال و حمل و نقل آذربایجان در سفر کاری به فلسطین اشغالی دیدارهای دوجانبه‌ای با مقام‌های رژیم اسرائیل برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در این بازدید، توافقنامه حمل و نقل هوایی بین وزارت حمل و نقل جمهوری آذربایجان و وزارت حمل و نقل و ایمنی راه تل آویو امضا شد.

بر این اساس، این توافقنامه سفرهای متقابل اتباع جمهوری آذربایجان و صهیونیست‌ها را تسهیل می‌کند. «مراو میکائیلی» وزیر حمل و نقل و ایمنی راه رژیم صهیونیستی نیز از روابط رو به رشد دو طرف  ابراز خرسندی و  از توافقنامه حمل و نقل هوایی قدردانی کرد. در این دیدار درباره همکاری‌های حمل و نقل اسرائیل و جمهوری آذربایجان تبادل نظر شد.

همزمان در این سفر مقام آذربایجانی با وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی دیدار و گفت‌وگو کرد. رشاد نبی‌اف در این نشست با اشاره به وجود فرصت‌های بالقوه برای همکاری در زمینه گردشگری، از فعالیت‌های دفتر نمایندگی تجاری و گردشگری آذربایجان که  سال گذشته در اسرائیل افتتاح شد، بسیار قدردانی کرد.

در جریان این بازدید، توافقنامه‌ای بین سرویس امنیت الکترونیک و موسسه معروف فناوری صهیونیستی (تکنیون) به امضا رسید. قرار است بر اساس این قرارداد مرکز امنیت سایبری جمهوری آذربایجان افتتاح شود. آموزش‌های تحت این برنامه در باکو توسط کادر آموزشی دانشگاه فناوری تکنیون برگزار خواهد شد.

در دیدار مقام‌های جمهوری آذربایجان با مدیر آژانس فضایی رژیم اسرائیل گفت‌وگو کرد و در این نشست دورنمای همکاری با صنعت علوم فضایی رژیم صهیونیستی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

 

آژانس‌ها و شرکت‌های صهیونیستی برای شرکت فعال در کنگره بین‌المللی فضانوردی که سال ۲۰۲۳ در باکو برگزار می‌شود، دعوت شده‌اند.

باکو و تل آویو روابط نظامی گسترده‌ی دارند به طوریکه رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان اخیرا گفت که این کشور به طور گسترده از اسرائیل پهپادهای موسوم به «مهاجم آسمان» و «هاروپ» خریداری کرده و این موضوع دیگر بر کسی پوشیده نیست؛ پهپادهایی که هم برای شناسایی و هم نبرد کاربرد دارند.

چندی قبل نیز وزیر دارایی رژیم صهیونیستی که در راس یک هیات بلند پایه وارد شهر «باکو»  شده بود با «الهام علی اف» رئیس جمهور این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا رژیم صهیونیستی اسرائیل جمهوری آذربایجان افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا جمهوری آذربایجان رژیم صهیونیستی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۸۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برکناری نتانیاهو تنها راه نجات است/ تاکید بر برگزاری انتخابات زودهنگام

به گزارش قدس آنلاین، موشه یعلون وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی با حمله به کابینه حاکم بر این رژیم، تداوم حیات کابینه بنیامین نتانیاهو را عامل ویرانی رژیم اسرائیل ارزیابی کرد.

وی به تاکید موسسان رژیم جعلی صهیونیستی از جمله «بن گورین» بر حفظ انسجام صهیونیست ها اشاره و اضافه کرد: کسی فکر نمی کرد که روزی یک نخست وزیر اسرائیل توسط دادگاه لاهه، به دلیل جنایت جنگی محاکمه شود.

یعلون حضور صهیونیست های تندرو از جمله ایتامار بن گویر و بزالل اسموتریچ وزرای امنیت داخلی و دارایی رژیم صهیونیستی در کابینه حاکم را یادآور شد و افزود: کسی فکر نمی کرد روزی برسد که چنین افرادی عضو کابینه شوند؛ کسانی که به فرماندهی ارتش حمله می کنند و دنبال ایجاد تنش و درگیری در مسجدالاقصی و ویرانی اسرائیل هستند.

ژنرال یعلون، نجات رژیم اشغالگر را در گرو برگزاری انتخابات زودهنگام برای برکناری کابینه نتانیاهو اعلام کرد.

در همین حال، ولادیمیر بیلیاک عضو کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی با اشاره به وقت کشی کابینه نتانیاهو برای توافق با مقاومت فلسطین و تاکید این کابینه بر ادامه جنگ گفت: هیچ چیزی مهم‌تر از آزادی اسرا نیست.

وی با ابراز نگرانی درباره گسترش دامنه جنگ، افزود: اگر برای نجات اسرائیل از دست کابینه جنایتکار نتانیاهو، باید جنگ (علیه غزه) را پایان دهیم، همین الان باید این کار را بکنیم و فردا شاید دیر باشد.

این مقام صهیونیست، ادامه جنگ را ضامن بقای کابینه حاکم دانست و گفت: نتانیاهو، حیات سیاسی خود را در تداوم جنگ می داند.

گفتنی است؛ جنگ علیه غزه به مهمترین عامل تشدید تنش بین سران رژیم اشغالگر تبدیل شده و در حالی که نتانیاهو و متحدانش خواهان تداوم جنگ هستند، مخالفان آنها بر آتش بس و آزادی اسرای صهیونیست تاکید دارند.

بسیاری از کارشناسان، هدف نتانیاهو از اصرار بر تداوم جنگ را، حفظ حیات سیاسی و فرار از تعقیب قضائی می دانند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • جمهوری آذربایجان قصد دارد املاک دولتی ایران در باکو را مصادره کند
  • رایزنی «بلینکن» با سران ایروان و باکو درباره روند صلح بین دو کشور
  • برکناری نتانیاهو تنها راه نجات است/ تاکید بر برگزاری انتخابات زودهنگام
  • ادعای اقدام علیه املاک دولت ایران؛ باکو قصد مصادره اموال کرده است؟
  • تل آویو: به یک شرط حمله خود را عقب می اندازیم
  • خانواده‌های اسرای صهیونیست: یورش به رفح مساوی با مرگ اسرا خواهد بود
  • دیدار وزرای خارجه جمهوری آذربایجان و ارمنستان در قزاقستان
  • بازداشت معترضان به تصمیم پاشینیان برای «واگذاری روستاها» به باکو
  • مقام حزب‌الله: ایران بازدارندگی ساختگی اسرائیل را نابود کرد
  • واکنش هند به انتقاد باکو از فروش تسلیحات به ارمنستان