Web Analytics Made Easy - Statcounter

معراج شهدای تهران شامگاه امروز شنبه ۱۱ تیر ماه، میزبان پیکر کونیکو یامامورا(سبا بابایی) مادر شهید ایرانی محمد بابایی شد.

به گزارش ایران اکونومیست، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور در دولت سیزدهم با حضور در معراج الشهدا در صحبت‌هایی با گرامی‌داشت یاد و خاطره این مادر شهید گفت: یامامورا علمدار صلح و صفا و دوستی بین مسلمانان و نیکان بود و خیری برای مدرسه سازی و هموار کردن راه تعلیم و تربیت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خودش را در رنج و سختی افکند تا دیگران در آسایش باشند.

وی با اشاره به ویژگی زنان صالح بیان کرد: وقتی روح الهی شود و پیوند با ملکوت پیدا می‌کند فرد از آمال و آروزوها دست کشیده و مسیرهای سخت را می‌پیماید. حضرت علی میفرماید این‌ها با دنیای بزرگی قاطی شدند و به جهان دیگری پیوستند و چیزهایی را می بینند که مردم عادی نمیبینند لذت‌هایی را میچشند که مردم عادی نمی‌چشند.


معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: مادر شهیدی که چهار فرزند شهیدش را تقدیم امام‌ می‌کند، امام فرو می‌ریزد و طاقتش طاق می‌شود، چقدر این زن بزرگ و با عظمت است و محکم ایستاده و که می‌گوید من اینها را دادم که اشک شما را نبینم و بدانی پشتت ایستاده‌ایم. این زنان کارهای دشوار را انجام دادند اما دیده نشدند سربازان گمنامی بودند که با تمام وجود از عاطفه و احساس گذشتند. کار سخت را آن مادری انجام داد که از فرزندش دل کند و به خدا سپرد. مادران شهدا دلشان را با خدا پیوند زدند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: درگذشت والدین شهدا ، مادر ، شهید ، دفاع مقدس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: درگذشت والدین شهدا مادر شهید دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۸۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مطهر شهید اصفهانی بعد از ۴۲ سال شناسایی شد

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان، پیکر مطهر شهید جواد مراثی از رزمندگان لشکر مقدس ۱۴ امام حسین (ع) با تلاش گروه‌های تفحص از طریق پلاک هویت شناسایی و انتظار ۴۲ ساله خانواده این شهید پایان یافت.
 
خبر شناسایی پیکر مطهر این شهید والامقام عصر امروز توسط جمعی از فرماندهان نظامی و مدیران شهری به خانواده وی اعلام شد.

شهید مراثی سال ۱۳۳۸ در اصفهان متولد شد و سرانجام در تاریخ ۱ اسفندماه سال ۱۳۶۰ در چذابه به شهادت رسید و پیکر مطهرش بازنگشت.

پیکر مطهر این شهید والامقام روز شنبه ۱۵ اردیبهشت همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در اصفهان تشییع و در گلستان شهدا به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیکر شهید فانی روی دستان مردم شهرستان طبس + تصاویر
  • مردم قم با ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس وداع کردند
  • وداع با پیکر ۲ شهید گمنام در حرم حضرت معصومه(س)
  • مردم قم با پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس وداع می‌کنند
  • مردم قم با پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس وداع می کنند
  • پیکر مطهر شهید دفاع مقدس پس از ۴۲ سال شناسایی شد
  • شناسایی پیکر مطهر شهید دفاع مقدس پس از ۴۲ سال
  • پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید اسدپور در شیراز
  • پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید در شیراز
  • پیکر مطهر شهید اصفهانی بعد از ۴۲ سال شناسایی شد