Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر رعیت پور قمی جمع آوری سگ های ولگرد شهرک دامشهر در سال های گذشته را مورد توجه قرار داد و گفت : در سال 99 با جمع آوری 1750 قلاده سگ ولگرد کل منطقه دامشهر از وجود این قبیل سگ ها پاکسازی شد و پارسال نیز در سه مرحله  حدود 200 قلاده سگ ولگرد شهرک دامشهر جمع آوری شد.

او می گوید: امسال هم پس از حمله سگ ها به دو کودک، جمع آوری سگ های ولگرد و رها شده آغاز شده ولی به دلیل وسعت بالای منطقه دامشهر و تعداد زیاد این سگ باید مسئولان استانی با تأمین اعتبار مالی کمک کنند و در غیر این صورت همچنان شاهد این اتفاقات در این منطقه خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می گوید: نگهداری شهرک دامشهر هزینه های بسیاری دارد  از روشنایی و زیر سازی، آسفالت معابر، جمع آوری زباله، لاشه و سگ های ولگرد تا انتقال آب نیازمند هزینه هایی است که دامداران و شرکت به پرور به تنهایی و بدون کمک دولتی از مخارج آن برنمی آیند.

رعیت پور گفت: در صورت ادامه این روند و تخصیص نیافتن اعتبار دولتی به این شهرک، شرکت به پرور، شرکتی ورشکسته خواهد بود که توان اداره دامشهر را نخواهد داشت .

مدیرعامل شرکت به پرور گفت: دولت باید سالانه برای نگهداری این شهرک اعتباری اختصاص دهد و نمی توانیم تمام مبالغ و هزینه ها را از دامداران مطالبه کنیم، زیرا در این شرایط نگهداری دام دیگر اقتصادی و به صرفه نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سگ های ولگرد دامشهر قم سگ های ولگرد جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۸۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، دادستان فسا گفت:جشن گلریزان در حمایت از معلولان مرکز نگهداری امیرالمومنین فسا برگزار  و به همت خیران فسایی بیش از ۳۰۰ میلیون تومان به این مرکز اهدا شد.

هوشمندی افزود: یک خیر فسایی، قطعه زمینی به این مرکز اهدا کرده است که به زودی با همکاری خیران و شهرداری این شهرستان ساخت آن آغاز می‌شود.

در این مرکز شبانه روزی، ۴۰ معلول ذهنی پسر بالای ۱۴ سال نگهدای می‌شوند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هاآرتص: بن‌گویر و اسموتریچ در موضوع تبادل اسرا مانع‌تراشی می‌کنند
  • سگ‌های ولگرد، بلای جان ده‌ها هزار ایرانی (فیلم)
  • شاهرودی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند
  • پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری صلاحیت علمی دارند/ چرا سازمان ثبت اسناد و املاک بهانه‌تراشی می‌کند؟
  • کتاب روسازی راه و فرودگاه
  • ماجرای گازگرفتگی کودک کرجی چه بود؟
  • زنده گیری روزانه ۵۰ سگ بی‌صاحب در تهران
  • واکنش سوسن پرور و صهبا شرافتی به قضاوت مردم (فیلم)
  • ساختمان نیمه کاره‌ای که محل تجمع سگ‌های ولگرد شد
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان