Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@09:17:43 GMT

برخورد قاطع با نانوایی های متخلف در پارس آباد

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۸۶۴۷

برخورد قاطع با نانوایی های متخلف در پارس آباد

به گزارش خبرنگار مهر، جابر جهانبین عصر شنبه در بازدید سرزده از نانوایی‌های این شهرستان ضمن قدردانی از زحمات نانوایانی که از ساعات اولیه بامداد برای پخت نان با کیفیت تلاش می‌کنند، اظهار کرد: دستگاه‌های متولی نظارت در شهرستان پارس آباد برخورد قاطع با نانوایی‌های متخلف داشته باشند.

وی همچنین از برخورد قاطع با نانوایانی که علی رغم تذکر کیفیت نان را ارتقا ندهند خبر داد و گفت: نظارت بر وضعیت نانوایی‌های شهرستان، با هدف جلب رضایت مردم با جدیت در دستور کار قرار دارد امروز چند نانوایی که کم فروشی داشته یا نان بی کیفیت تولیدمی‌کردند اعمال قانون می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان پارس آباد بیان کرد: بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده، تعدادی از نانوایی‌های سطح شهر موظف شده اند که بیش از ساعت کار همیشگی و تا نیمه‌شب اقدام به پخت نان کنند که در این زمینه جا دارد از همراهی و همکاری اتحادیه، صاحبان نانوایی و دیگر عوامل سپاسگزاری و قدردانی کنم.

جهانبین ادامه داد: مردم از ما انتظار دارند تا نان با کیفیت برای آنها تولید شود ما نیز از نانوایان انتظار داریم دقت بیشتری در پخت نان داشته و متناسب با وضعیت آرد نسبت به عمل آوری خمیر اقدام و رضایت مردم را جلب نمایند.

وی از تشدید نظارت‌ها بر نانوایی‌ها و بازار در روزهای آتی خبر داد و گفت: از مردم تقاضا داریم با اعلام هرگونه تخلف به شماره‌های ۱۲۴ و تعزیرات و اتحادیه‌ها، ما را در تنظیم بازار یاری کنند.

کد خبر 5528903

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندار پارس آباد نانوایی بازرسی نانوایی ها آرد نانوایی شهرستان پارس آباد نظارت و بازرسی بوشهر زلزله هرمزگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه زمین لرزه خراسان رضوی کنکور ویروس کرونا مشهد ایلام بیرجند آمار کرونا کنکور سراسری سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۸۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم

برخورد سه دستگاه خودروی سواری در بروات و واژگونی خودرو در محور ماهان - بم ۱۴ حادثه‌دیده برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی هلال احمر، ساعت ۰۹:۳۹ و ۱۴:۳۲ امروز شنبه هشتم اردیبهشت به ترتیب در شهرستان بروات و کیلومتر ۲۳ محور ماهان - بم موجب بروز حادثه برای ۱۴ نفر شد.

در حادثه اول، برخورد خودروهای پژو ۴۰۵، پژو پارس و ام وی ام، نه نفر دچار حادثه شدند و در حادثه دوم واژگونی خودروی پژو پارس موجب مصدومیت پنج نفر شد.

کد خبر 748524

دیگر خبرها

  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد