Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@16:39:55 GMT

مدیریت جهادی و تفکر بسیجی راهگشای مشکلات است

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۸۹۶۷

مدیریت جهادی و تفکر بسیجی راهگشای مشکلات است

به گزارش ایرنا، سرهنگ مصطفی مثنوی شامگاه شنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه گچساران، با یادآوری نقش مهم و ارزشمند بسیج در همه صحنه های انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون افزود: امروز دست فرزندان انقلاب در سپاه پاسداران به برکت انقلاب اسلامی، درسایه تربیت اسلامی و نیز انوار نورانی تعالیم اهل بیت علیهم السلام درحوزه فرماندهی و مدیریت پُر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: اگر امروز از مکتب حاج قاسم حرف به میان می آید به واسطه اخلاص، دیانت، ولایتمداری و مردمی بودن ایشان بوده است.

مثنوی ادامه داد: مدیریت جهادی و انقلابی در  هر عرصه ای از انقلاب اسلامی، چه در بحث توسعه و پیشرفت و چه در زمینه صیانت از دستاوردها ، اصول و ارزش های انقلاب موثر و راهگشاست.

وی تصریح کرد: سپاه در زمینه مختلف از جمله جنگ سخت، جنگ نرم، محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاشی نیز دریغ نکرده و در تمامی این عرصه ها نیز همواره پیشگام بوده است.

 جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: سپاه پاسداران امروز نمونه موفق در عرصه های مختلف امنیتی، نظامی ،فرهنگی و...بوده است.

مثنوی  با بیان اینکه سپاه در عرصه های مختلف یک الگو به شمار می رود گفت: پاسداران انقلاب اسلامی پیش از آنکه پاسدار ارزش های انقلاب باشند باید با اخلاص هرچه تمام تر نیز پاسدار نفس خود باشند.

کاهش ۳۸ درصد سرقت در گچساران

دادستان عمومی و انقلاب گچساران با بیان اینکه  سپاه ناحیه گچساران در همه زمینه ها و مشکلات پای کار بودند گفت: با همکاری نیروهای سپاه ، بسیج ، نیروی انتظامی و ... آمار سرقت در این شهرستان کاهش ۳۸ درصدی داشته است.

حجت الاسلام صدرا ادیبان اظهار داشت: در زمینه شیوع ویروس کرونا تاکنون سپاه و بسیج بیشترین همکاری را با شورای تامین در زمینه مقابله با این بیماری در شهرستان داشته است.

فرمانده جدید سپاه ناحیه گچساران گفت: با اخلاق ،منش و رفتار مردم فهیم شهرستان گچساران بیگانه نبوده و نیستم چرا که درخشش و حماسه آفرینی مردم گچساران درتمامی عرصه های انقلاب اسلامی برهیچ کسی هم پوشیده نیست.

سرهنگ سید حمزه محقق زاده افزود: بنابراین درب سپاه به روی اقشار مختلف مردم باز است، چرا که اساس کار سپاه نیز به برکت حضور مردم است و بسیج هم از بدنه همین مردم می باشد.

فرمانده سابق سپاه ناحیه گچساران، ساخت ۱۵منزل مددجویی، راه اندازی شعبه مهمات و اسلحه، ساخت مهمانسرا، اهدای ۱۳۴سری جهیزیه به زوج های جوان  را از مهمترین اقدامات خود در یک سال گذشته عنوان کرد.

سرهنگ باقر پسنده افزود: توزیع بیش از چهار هزار بسته معیشتی در مناطق محروم گچساران، تحت پوشش قراردادن یکصد یتیم، بازسازی  و ساخت و تعمیر ۱۳منزل برای نیازمندان، ساخت پنج منزل مسکونی به همت گروه های جهادی در شهر زلزله زده سی سخت، برطرف کردن مشکل آب آشامیدنی برخی روستاها، تشکیل ۷۴صندوق قرض الحسنه، کمک و ارسال ۴۵ بشکه یکهزار لیتری آب برای مردم خوزستان و نیز  پرداخت تسهیلات خود اشتغالی به بسیجیان از جمله مهمترین اقدامات این ناحیه در راستای محرومیت زدایی در یک سال و نیم گذشته بوده است.

در این آئین از خدمات سرهنگ "باقر پسنده" فرمانده سابق سپاه ناحیه گچساران تقدیر و سرهنگ "سید حمزه محقق زاده "به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه این شهرستان معرفی شد.

گفتنی است سرهنگ باقر پسنده از ۲۰دی ماه ۹۹ فرماندهی سپاه ناحیه گچساران را برعهده داشت ،وی هم اکنون به‌عنوان مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی  استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شده است.

برچسب‌ها گچساران سازمان بسیج مستضعفان مراسم تودیع

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گچساران سازمان بسیج مستضعفان مراسم تودیع گچساران سازمان بسیج مستضعفان مراسم تودیع سپاه ناحیه گچساران انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۸۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه‌های جهادی تحریم‌ها را بی‌اثر کرده‌اند

رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات گفت: گروه‌های جهادی با استفاده از ظرفیت درون سازمانی و بومی سازی توانسته‌اند با محققین و اندیشمندان و جوانان ایرانی تحریم‌ها را بی‌اثر سازند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، حمیدرضا الله‌بداشتی رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات ظهر امروز در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی به مناسبت روز کارگر با اشاره به اینکه اگر فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی و فعل توانستیم را به درستی صرف کنیم ما می توانیم بر تمام مشکلات کشور فائق شویم، اظهار داشت: ما از تمام کارگرانی که به صورت شبانه روزی تلاش مجاهدانه انجام می‌دهند تشکر کرده و آنها را رکن اصلی اقتصاد کشور می دانیم.

رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور ادامه داد:  جوانان ما، در گروه‌های جهادی با استفاده از ظرفیت درون سازمانی و بومی سازی توانسته‌اند با محققین و اندیشمندان و جوانان ایرانی تحریم‌ها را بی‌اثر سازند.

الله‌بداشتی با  بیان اینکه تلاش  مجاهدانه سبب موفقیت می شود، افزود : امروز تفکر است که می تواند تشکر را هدایت کند و این  تفکر امروز کارساز شده است.

 وی با اشاره به اینکه امروز ما در کنارهم باید راهبرد سال را عملیاتی کنیم، خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با کارگران تکلیف را بر مدیران کشور تمام کرد، امنیت شغلی به عنوان  فصل‌الخطاب این فرمایشات بوده است.

رئیس سازمان کارگری و کارخانجات کشور با توجه به اینکه توجه به کارگر به جهت اینکه ستون فقرات کشورند حائز اهمیت است، بیان کرد: امروز دست بر زانوهای خود گذاشته و ایستاده‌ایم و به دنیا فریاد می‌زنیم که ما می‌توانیم و در صنعت موشکی موفقیت داشته‌ایم به جهت شهید تهرانی مقدم و شهید حاج فاسم سلیمانی‌ها و دیگر شهدا را تقدیم کرده‌ایم.

 وی با بیان اینکه صنعت نیازمند خون دادن  و ابرو دادن دارد،گفت: حال کارگران باید بهتر شود البته مشکلاتی وجود دارد که باید با کمک مسئولین و خود مردم و کارگران این مشکلات برطرف شود.

الله‌بداشتی با اشاره به اینکه  با تمام دشمنی‌هایی کشورهای ظالم در برابر ما انجام داده‌اند با تمام قوا ایستاده‌ایم، افزود: جوانانی که با تفکر بسیجی و جهادی  خطوطی را که دشمن فکر نمی‌کرد هرگز  بتواند به تولید بینجامد جاری و تکمیل کرده‌ایم.

وی با توجه به اینکه هر زمان که متخصصین و‌متعهدین  پای کار آمدند ما توانستیم و کیانی که کشور خود را رها کردند و به دشمن پناه بردند قطعا زیان‌دیدگان هستند، بیان کرد: سپاه و بسیج در تمام تنگناها کنار مردم ماندند مانند زمان کرونا و سیل‌زدگی و حوادث طبیعی ما ماندیم و با تمام عشق به مردم کشور خود کمک کرده و خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی راهکار تحقق «ما می توانیم»
  • گروه‌های جهادی تحریم‌ها را بی‌اثر کرده‌اند
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا تجلیل شدند
  • تجلیل از فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا
  • ۳۳۷ سند مالکیت منطقه دوم دریایی سپاه استان بوشهر صادر شد
  • انجام کارهای بی‌منت در گرو داشتن تفکر بسیجی است
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • انجام کارهای بی‌منت در گروه داشتن تفکر بسیجی است
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم