Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@15:04:29 GMT

پذیرش ایجاد ۶ واحد فناور در پارک علم و فناوری لرستان

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۸۹۹۶

پذیرش ایجاد ۶ واحد فناور در پارک علم و فناوری لرستان

به گزارش خبرگزاری مهر، فرهاد نامداری در سی و هشتمین جلسه شورای فناوری پارک علم و فناوری لرستان اظهار داشت: در راستای بررسی مدارک متقاضیان استقرار و احراز شرایط لازم برای عضویت در پارک، اعضای شورا با درخواست عضویت شش شرکت موافقت کردند.

وی تصریح کرد: شرکت‌های مورد پذیرش در پارک با ایده محوری‌های «تولید روانکار و افزودنی‌های روغن موتوری و صنعتی، هوشمندسازی پرداخت الکترونیکی کرایه شهری و برون شهری، پلتفرم نظرسنجی آرا، مصنوعات پلاستیکی جهت بسته بندی و حمل و نقل هستند که تعداد سه شرکت پذیرش شده از شرکت‌های فناور مراکز رشد واحدهای فناور شهرستان‌های خرم‌آباد و بروجرد هستند که مراحل رشد خود را با موفقیت طی و امتیاز لازم برای ورود به پارک را اخذ کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست پارک علم و فناوری لرستان افزود: همچنین اعضای شورای فناوری پارک علم و فناوری لرستان با پذیرش دو شرکت خدماتی برای ارائه خدمات در زمینه‌های «کالیبراسیون همه تجهیزات اندازه گیری برقی، هیدرولیکی، ابعادی، آزمایشگاهی و … و خدمات مطالعات مقدماتی و امکان سنجی طرح‌ها و پروژه‌ها به شرکت‌های مستقر موافقت کردند.

کد خبر 5529105

منبع: مهر

کلیدواژه: پارک علم و فناوری لرستان خرم آباد پارک علم و فناوری بوشهر زلزله هرمزگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه زمین لرزه خراسان رضوی ویروس کرونا کنکور مشهد ایلام آمار کرونا بیرجند کنکور سراسری سنندج پارک علم و فناوری لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۸۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهار در اشترانکوه لرستان+فیلم

اشترانکوه یکی از بلندترین رشته‌کوه‌های زاگرس است. بلندترین قله این رشته‌کوه به نام سن‌بران به ارتفاع ۴۱۵۰ متر است و یکی از ۱۵۱۵ قله بسیار برجسته جهان به‌شمار می‌رود.

این رشته‌کوه سرچشمه یکی از سرشاخه‌های اصلی رود دز به نام ماربره است که در دوره کوهزایی آلپی جدید ایجاد شده‌است. این کوه از جمله کوه‌های جوان می‌باشد که در حدود ۳۰ میلیون سال پیش ایجاد شده‌است.

قله‌های بلند و پر برف، دره‌های ژرف و طولانی، رود‌های دائمی، پوشش گیاهی و جانوری بسیار متنوع، روستا‌های کوهپایه‌ای از جمله ویژگی‌های اشترانکوه می‌باشد که به سبب بلندی در شعاع ۱۰۰ کیلومتری به خوبی پیدا است. گفته می‌شود نام آن به سبب وجود قله‌های ۸ گانه که برخی از آنها بلندتر از ۴۰۰۰ متر می‌باشد و مانند کاروانی از شتر به ردیف قرار گرفته، به شترکوه یا اشترانکوه معروف گشته‌است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • تشییع شهید گمنام عملیات خیبر در پارک فناوری نفت باقرشهر
  • برگزاری میز مشاوره حقوقی هفته سوم اردیبهشت از سوی پارک فناوری پردیس
  • گزارش تصویری | تشییع شهید گمنام در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت
  • شهید گمنام عملیات خیبر در پارک فناوری نفت باقرشهر آرام گرفت
  • باید ضمانت نامه‌های بانکی شرکت‌های دانش بنیان تسهیل شود/بودجه اندک در مقایسه با دانشگاه‌ها
  • توافق‌نامه‌ای برای حمایت از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان
  • بهار در اشترانکوه لرستان+فیلم
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • افتتاح اولین مرکز نخستی‌سانان در ایران
  • طرح محله‌محوری مسجد بنیان در ۵۵ محله در دستور کار قرار دارد