Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی زبردست روز شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها گفت: با توجه به اقدامات بهداشتی صورت گرفته در کارخانجات خوراک آبزیان استان لرستان در تیر ماه سال جاری مقدار ۱۰۰ تن خوراک ماهیان گرم آبی تولیدی در کارخانجات خوراک آبزیان استان با رعایت الزامات بهداشتی مدنظر سازمان دامپزشکی کشور و قوانین و مقررات کشور ارمنستان موفق به کسب مجوزهای لازم برای صادرات به این کشور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اداره کل دامپزشکی استان لرستان با ممیزی دوره‌ای همه کارخانجات خوراک دام، طیور و آبزیان و انجام آزمایشات مختلف با هدف حضور در بازارهای جهانی در یک بازه زمانی مشخص شرایط صادرات برای این واحدها را فراهم می‌کند.

مدیرکل دامپزشکی لرستان افزود: لرستان اولین استان کشور است که موفق به صادرات خوراک ماهیان گرم آبی به کشورهای حوزه اوراسیا شده است.

کد خبر 5529106

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل دامپزشکی لرستان مصطفی زبردست ماهی بوشهر زلزله هرمزگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه زمین لرزه خراسان رضوی ویروس کرونا کنکور مشهد ایلام آمار کرونا بیرجند کنکور سراسری سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۹۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارامنه معترض به مرزبندی جدید ارمنستان و آذربایجان، بزرگراهی را مسدود کردند

به گزارش صدای ایران از خبرگزاری تاس، معترضان خودرو‌های خود را در سراسر بزرگراهی که به گرجستان منتهی می‌شود، قرار دادند، چادر‌ها را برپا و از عبور وسایل نقلیه جلوگیری کردند.

طبق این گزارش، پلیس برای زیر نظر گرفتن اوضاع در محل اعتراضات مستقر است، اما به دلیل اینکه وضعیت تاکنون آرام بوده، مداخله نمی‌کند.

هیات‌هایی از سوی ارمنستان و جمهوری آذربایجان پیشتر برای تعیین مرزبندی جدید میان دو کشور نشستی برگزار کرده بودند.

در بیانیه مطبوعاتی مشترکی که پس از برگزاری این نشست از سوی هیات‌های دو کشور در روز ۱۹ آوریل (۳۱ فروردین) منتشر شد، اعلام شده بود که در مرزبندی جدید میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان، چهار روستا که از دهه ۱۹۹۰ میلادی تاکنون تحت کنترل ارمنستان قرار داشتند، به جمهوری آذربایجان واگذار شده است.

خبرگزاری تاس خاطرنشان کرد که این چهار روستا در زمان شوروی جزو آذربایجان بوده است. باکو بر بازپس‌گیری کنترل روستا‌ها پافشاری و «نیکول پاشینیان» نخست وزیر ارمنستان موافقت کرد که روند تعیین مرز‌ها از این بخش آغاز شود.

بر اساس این گزارش، با آغاز مرزبندی جدید میان ارمنستان و آذربایجان، تظاهرات در نزدیکی این روستا‌ها و در شهر ایروان پایتخت ارمنستان بالا گرفت.

نخست وزیر ارمنستان پس از موافقت با واگذاری چندین منطقه مرزی به جمهوری آذربایجان به عنوان بخشی از توافق صلح بین دو کشور، با انتقادات داخلی مواجه شده است.

دیگر خبرها

  • ارامنه معترض به مرزبندی جدید ارمنستان و آذربایجان، بزرگراهی را مسدود کردند
  • ۱۰میلیون قطعه جوجه‌ریزی در لرستان/ صادرات مرغ افزایش می‌یابد
  • فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی راهکار تحقق «ما می توانیم»
  • گروه‌های جهادی تحریم‌ها را بی‌اثر کرده‌اند
  • چین اولین مقصد صادرات کالاهای ایرانی/ باید بازار چین را بشناسیم
  • لرستان؛ فرصت تولید و تجارتِ صنعت شیلات
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • رشد ۶۲ درصدی صادرات آبزیان از خوزستان
  • موردی از تب کریمه کنگو در لرستان مشاهده نشده است
  • کارخانه های آرد مازندران نوسازی و بهسازی می شود