Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رای الیوم، یک منبع دیپلماتیک در کشورهای حاشیه خلیج فارس از سفر روز یکشنبه مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق به عربستان خبر داد.

بر اساس این گزارش، یک منبع دیپلماتیک در ریاض پایتخت عربستان گفت که مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق قرار است روز یکشنبه با سفر به شهر جده در ساحل دریای سرخ با محمد بن سلمان ولیعهد سعودی و مقامات ارشد این کشور دیدار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منبع که خواست نامش فاش نشود در گفتگو با خبرگزاری آلمان افزود که الکاظمی در این سفر رهبران سعودی را در جریان نتایج سفر اخیر خود به ایران و موضع تهران درباره مذاکرات با ریاض قرار خواهد داد.

منبع دیپلماتیک مذکور همچنین مدعی شد: پاسخ مثبت تهران به مطالبات عربستان و در راس آنها دست کشیدن از دخالت در امور داخلی کشورهای عربی و تداوم ایجاد بازوهای خود در این کشورها که امنیت و ثبات منطقه را تهدید می کند می تواند به برقراری روابط صحیح مبتنی بر احترام متقابل که به نفع منافع ملت های منطقه و رفاه و پیشرفت آنها در تمام زمینه ها است، منجر گردد.

گفتنی است که مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق روز شنبه هفته گذشته ابتدا در سفری رسمی وارد جده عربستان شد و روز بعد هم با سفر به تهران با مقامات ارشد ایران دیدار و رایزنی کرد.

کد خبر 5529101

منبع: مهر

کلیدواژه: مصطفی الکاظمی عراق عربستان سعودی روسیه اوکراین رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا ناتو ایران فلسطین عراق سوریه ترکیه مسکو جو بایدن لبنان عربستان سعودی منبع دیپلماتیک مصطفی الکاظمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۹۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ؛ طهماسبی بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ آقایان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.   در پایان فینال رقابت‌های تفنگ در رده سنی نوجوانان نتایج زیر به دست آمد:   ۱- محمد مهدی طهماسبی از البرز ۲-ماهان صفری از ایلام ۳-محمد مهدی مهدورزاده از تهران   مراسم اهدای مدال با حضور متقیان‌نژاد، رئیس هیات قم، حسین باقری، سرمربی تیم تفنگ نوجوانان و جوانان، علی گداری، مسئول کمیته مسابقات، شیخ اکبری، رئیس کمیته داوران، مهدیان، هدایتی، افضلی، کاظمی و حق نیا برگزار شد.

دیگر خبرها

  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ؛ طهماسبی بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با هیات دیپلماتیک ایران
  • اولین سنگ مرزی در مرز آذربایجان و ارمنستان گذاشته شد / عکس
  • طالبان: سطح دیپلماتیک افغانستان در قزاقستان ارتقا یابد
  • سفر یک هیات دیپلماتیک کره شمالی به ایران
  • سفر یک هیئت دیپلماتیک کره شمالی به ایران
  • تعیین سرکنسول عربستان در مشهد و سفر مقام سعودی به تهران
  • گام‌های تهران و ریاض برای تقویت روابط
  • سرکنسول جدید عربستان در مشهد تعیین شد