Web Analytics Made Easy - Statcounter

نزدیک به ۲۰۰ کارمند پیشین سفارت انگلیس در افغانستان شامل مترجمان و کارکنان بخش امنیتی این سفارت به شکل پنهانی از ترس طالبان در افغانستان زندگی می کنند.

روزنامه گاردین گزارش کرد که نزدیک به ۲۰۰ کارمند پیشین سفارت انگلیس در افغانستان شامل مترجمان و کارکنان بخش امنیتی سفارت، با وجود داشتن شرایط انتقال به انگلیس، هنوز در افغانستان و در وضعیت دشوار زندگی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گاردین به نقل از جیمز هیپی، وزیر نیروهای مسلح بریتانیا نوشت: "تاکنون ۹۵۰۰ نفر با برنامه اسکان دوباره افغانستانی ها، به بریتانیا منتقل شده‌اند، اما به‌نظر می‌رسد که به همین تعداد نیز افراد واجد شرایط وجود دارند".

برخی از کارمندان افغانستانی سفارت انگلیس که واجد شرایط انتقال‌اند و هنوز پاسخی از دولت بریتانیا دریافت نکرده‌اند، در گفت‌وگو با روزنامه گاردین گفتند، که طالبان به تمام کارت‌های شناسایی کارکنان پیشین سفارت دسترسی دارند و با استفاده از این اطلاعات، برخی از این افراد را ردیابی کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طالبان انگلیس کارمندان سفارت انگلیس پیشین سفارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۹۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتصاب در بزرگترین فرودگاه انگلیس

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از لندن، کارکنان معترض فرودگاه هیثرو می‌گویند اعتصاب خود را از ۱۸ اردیبهشت آغاز خواهند کرد. پیش از آنان نیز کارکنان بخش سوخت گیری فرودگاه اعلام کردند به مدت ۷۲ ساعت دست از کار خواهند کشید.
اتحادیه کارکنان فرودگاه هیثرو مقامات این فرودگاه را به بی توجهی به خواست کارکنان متهم و اعلام کردند در حالی که مدیران از پاداش‌های کلان بهره می‌برند حاضر نیستند به حد اقل نیاز‌ها و خواسته‌های کارکنان توجه کنند.
این چندمین بار در دو سال اخیر است که کارکنان هیثرو، بزرگترین فرودگاه اروپا در اعتراض به آنچه که بی توجهی به خواست کارکنان خواندند دست به اعتصاب می‌زنند.
بحران هزینه‌های زندگی در انگلیس به ویژه پس از خروج این کشور از اتحادیه اروپا موسوم به برگزیت با سرعت بیشتری رو به افزایش گذاشته است.

 

دیگر خبرها

  • تمجید کرزی از حمایت ایران از مردم افغانستان
  • کشفی تازه و متفاوت از تصور پیشین درباره مرز میان مرگ و زندگی
  • همکاری های دوجانبه کانونهای خدمت رضوی استان و سازمان جهادکشاورزی استان یزد
  • توافق آلمان و انگلیس برای تقویت همکاری‌های دفاعی
  • افشای فساد جنسی یک سیاستمدار دیگر در انگلیس
  • انگلیس ۱۶۰۰۰ سرباز و جنگنده در لهستان مستقر می‌کند
  • اعتصاب در بزرگترین فرودگاه انگلیس
  • انتقاد شورای اروپایی و سازمان ملل از قانون ضد مهاجرتی انگلیس
  • مناسبات با چین از اهمیت بالایی برخوردار است
  • وعده انگلیس برای ارائه بزرگترین بسته کمکی به اوکراین