Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@05:14:31 GMT

محمدی با العربی تمرین کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۹۸۴۲

محمدی با العربی تمرین کرد

مهاجم ایرانی العربی تمرینات خود را با این تیم در اردوی اسپانیا آغاز کرده است و به این ترتیب او فصل بعد هم قطعا در لیگ ستارگان قطر توپ خواهد زد.

به گزارش ایسنا، مهرداد محمدی در فصلی که گذشت به خاطر آسیب دیدگی شدیدی که داشت نتوانست به میدان برود. باشگاه العربی، فرشید اسماعیلی را جایگزین محمدی کرد. قرارداد اسماعیلی با العربی تا پایان فصل بود و این باشگاه قطری تصمیم گرفت که محمدی را به فهرست برگرداند تا اسماعیلی بازیکن آزاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

العربی برای برگزاری تمرین آمادگی پیش از فصل راهی اسپانیا شده است و در این سفر مهرداد محمدی هم کاروان العربی را همراهی کرده و طبق اعلام روزنامه الرای با تیم تمرین کرده است.

به این ترتیب با وجود خبرهایی که درباره بازگشت مهرداد محمدی به لیگ ایران به گوش می‌رسید او در العربی ماندنی شد و فصل بعد هم در این تیم خواهد بود.

العربی در فصلی که گذشت نتایج خوبی کسب کرد و به همین خاطر این باشگاه تنها قصد دارد که یکی از بازیکنان خارجی خود به نام مونیسا را تغییر دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مهرداد محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۹۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانیال: من مقصر باخت پرسپولیس هستم

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس روز عجیب و غریب و فراموش نشدنی‌ای در اراک پشت سر گذاشت و در حالی که دو بار با اختلاف دو گل پیش افتاده بود، از آلومینیوم گل خورد و در نهایت پس از تساوی چهار-چهار، از جام حذفی در ضربات پنالتی وداع کرد‌.

پرسپولیس هفت پنالتی زد که دانیال اسماعیلی‌فر پنالتی سوم و وحید امیری پنالتی هفتم را خراب کردند. پس از بازی وحید امیری با انتشار یک پست در اینستاگرام از هواداران و اعضای تیم عذرخواهی کرد‌.

زیر این پست کامنت‌های بازیکنان جالب توجه بود‌. دانیال اسماعیلی‌فر با ابراز شرمندگی خود را مقصر باخت می‌دانست. همچنین سروش رفیعی با دلداری دادن امیری گفت که در پیروزی و شکست کنار هم هستیم و هیچکس نباید خودش را شرمنده بداند.

همچنین دیگر اعضای تیم مثل خدابنده‌لو، ارونوف و بادامکی نیز به کاپیتان‌شان دلداری دادند.

دیگر خبرها

  • دانیال: من مقصر باخت پرسپولیس هستم
  • (عکس) حمایت غیرمستقیم پرسپولیس از دانیال اسماعیلی‌فر
  • عکس‌| حمایت غیرمستقیم پرسپولیس از دانیال اسماعیلی‌فر
  • طرح گرافیکی معنی‌دار در لاین‌آپ پرسپولیس
  • روایت العربی الجدید از طرح اضطراری مصر درباره تهاجم قریب‌الوقوع به رفح
  • رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم
  • «حجت الاسلام اسماعیلی» به عنوان راهیار تبلیغ گیلان منصوب شد
  • مهرداد صدقی با یک آبنبات جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • جدایی دستیار پیشین گل‌محمدی از تیم‌ملی/ تمرین تراکتور زیر نظر مطهری
  • اعلام ماموریت حمید مطهری در غیاب یحیی