Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ اسماعبل زراعتیان روز یکشنبه با تشریح جزییات این رویداد اضافه کرد: در راستای طرح مبارزه با جعل و کلاهبرداری  ماموران پلیس آگاهی شهرستان کازرون با انجام تحقیقات فنی و پلیسی و استفاده از امکانات تخصصی نسبت به شناسایی ۹ نفرجاعل اسناد ومدارک با هماهنگی مقام قضایی اقدام کردند.

فرمانده انتظامی کازرون در ادامه افزود: جاعلان پس ازبازجویی فنی به ۱۴ فقره جعل اسناد مالکیت و اوراق بهادار،  جعل اسناد هوبتی و مدارک شناسایی از قببل شناسنامه ، کارت ملی ، جعل اسناد دولتی ، جعل عنوان ، جعل اسناد مالکیت خودرو اعتراف وپس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ زراعتیان به شهروندان توصیه کرد فریب افرادی که اقدام به جعل اسناد و مدارک هویتی می کنند نخورند چرا که دریافت کنندگان این گونه مدارک تحت پیگرد قرار می گیرند.

شهرستان کازرون در فاصله ۱۳۵ کیلومتری جنوب غرب شیراز در استان فارس قرار دارد.

برچسب‌ها جعل هویت شیراز کازرون انتظامی فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جعل هویت شیراز کازرون جعل هویت شیراز کازرون انتظامی فارس جعل اسناد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۹۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: کلاهبردار خرید و فروش خودرو به ارزش ۶۵ میلیارد ریال در شهرستان آبادان دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سیدمحمود میرفیضی اظهار کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری از طریق خرید و فروش خودرو و کشیدن چک بلامحل در شهرستان آبادان، تیمی ویژه‌ای از اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: متهم با استفاده از شگردهای مختلف و دادن چک، اعتماد آن‌ها را جلب و برای تحویل خودروی خارجی، مقدار قابل توجهی پول از آن‌ها دریافت کرده است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان خاطرنشان کرد: مأموران پلیس با بهره برداری از بانک‌های اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی و پلیسی هویت کلاهبردار در شهرستان آبادان شناسایی شدند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات کاملاً غافلگیرانه آن را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سردار میرفیضی با بیان اینکه ارزش کلاهبرداری حدود ۶۵ میلیارد ریال برآورد می‌شود، اضافه کرد: با تشکیل پرونده متهم به همراه مالباختگان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 747236

دیگر خبرها

  • جاعل کلاهبردار در دام پلیس همدان افتاد
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • اهدای یک هزار سند مالکیت در دو شهرک به مردم
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه
  • صدور اسناد مالکیت جزایر استان بوشهر تسریع می‌شود
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • بیش از ۹۹ درصد از اراضی ملی تثبیت شدند
  • کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه