Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان با اشاره به صحبت‌های اخیر رئیس جمهور درخصوص تسهیل ازدواج جوانان بر تشکیل کمیته‌ای برای پیگیری دستورات رئیس جمهور در امر ازدواج جوانان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار آریا از اهواز؛عبدالرضا سیفی در حاشیه گشایش نمایشگاه تخصصی ازدواج خوزستان که به مناسبت هفته ملی ازدواج برگزار شد، اظهار کرد: اخیراً رئیس جمهور سخنان ارزشمندی درخصوص ازدواج و عوامل مرتبط با آن داشتند که نیازمند توجه مسئولین به سخنان رئیس جمهور و امر ازدواج جوانان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن پیشنهاد تشکیل یک کمیته برای پیگیری دستورات رئیس جمهور درخصوص ازدواج، گفت: استانداری خوزستان نیز پیگیری‌های لازم برای تسهیل در امر ازدواج جوانان را انجام خواهد داد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان با تاکید بر تسریع در پرداخت تسهیلات و رفع مشکلات در حوزه مسکن، بیان کرد: برگزاری مراسم ازدواج جوانان در مراکز تفریحی دولتی از جمله مباحثی بود که رئیس جمهور بر آن تاکید داشته و باید با پیگیری‌های لازم این امر تحقق یابد و با اطلاع‌رسانی در اختیار جوانان برای ازدواج قرار گیرد.

وی ادامه داد: بخشی از امر تسهیل ازدواج جوانان برعهده دستگاه‌های حاکمیتی و دولتی بوده و مابقی آن به فرهنگ ما در جامعه و عدم سختگیری‌ها برای ازدواج برمی‌گردد که باید ازدواج آسان در جامعه ترویج شود.

 

پایان پیام./


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان ازدواج جوانان ازدواج جوانان رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۹۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت نظارت بیشتر بر پرداخت وام نهضت ملی مسکن

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  نهضت ملی مسکن یکی از طرح هایی است که دولت سیزهم  با اجرای آن سعی در کمک به افراد جامعه برای خانه دار شدن دارد.

به گفته مدیرعامل صندوق ملی مسکن ، اقساط ماهانه وام نهضت ملی مسکن پنج  میلیون تومان در دوسال ابتدایی بازپرداخت این وام است .

محمدرضا مهدیاراسماعیلی گفت: بعد از دوسال هم اقساط وام به صورت پلکانی دریافت خواهد شد و سود تسهیلات نهضت ملی مسکن در حال حاضر ۱۸ درصد است.

با این حال شهروند خبرنگار ما  می‌گوید بانک عامل در کوهدشت به این تصمیم ملی پایبند نیست و سود تسهیلات و مبلغ اقساط را  بالاتر اعلام می‌کند.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

با سلام خدمت خبرنگاران محترم ، بنده اهل لرستان شهرستان کوهدشت هستم ، خواهشا در خصوص وام نهضت مسکن ملی و پرداخت اقساط آن پیگیری لازم را انجام بدهید
با توجه به اینکه بارها و بارها از طریق رسانه ملی اعلام شده که وام نهضت مسکن ملی ۱۸ درصد و تا دوسال اول اقساط آن ۵ میلیون  تومان است اما در لرستان مسولین بانک اعلام میکنند بیایید سریع قسط بندی انجام بدهید ، وام ۲۳ درصد و اقساط آن حدودا ۱۲ میلیون تومان است ، بنده کارمند با سه فرزند هستم چگونه  ۱۲ میلیون تومان پرداخت کنم ،این مشکل تعداد زیادی از همشهریان است لطفا پیگیری کنید.

 

دیگر خبرها

  • هشدار زرد هواشناسی خوزستان درخصوص سامانه بارشی جدید
  • ضرورت نظارت بیشتر بر پرداخت وام نهضت ملی مسکن
  • پیگیری روندجستجوی پیکربی جان یکی از جوانان غرق شده در نازلو چایی
  • اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر، منصوب و معرفی شدند
  • اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر معرفی شدند
  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور برگزار شد
  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌ های ریلی کشور برگزار شد
  • برگزاری نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور
  • دانشجو‌های خانه به دوش! / جای خالی خانه دانشجویی در پازل زندگی زوج‌های دانشجو
  • ماجرای صف انتظار زوجین و تاخیر در پرداخت وام ازدواج پیگیری شد