Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم هنرمند کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی نسبتاً پایدار تا اواسط هفته آینده بر روی استان است.

وی افزود: بر این اساس وضعیت جوی در اکثر مناطق به‌صورت صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود و غبار محلی در مناطق مرکزی و صنعتی استان منجر به کاهش دید و کیفیت هوا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هنرمند بیان کرد: امروز وزش باد شدید و تندباد لحظه‌ای منجر به خیزش گرد و خاک، کاهش دید و کیفیت هوا در مناطق شمال شرقی، شرقی و تاحدی مرکزی خواهد شد.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: از اواسط امروز تا روز دوشنبه دمای هوا ۶ تا ۸ درجه به ویژه در نیمه شمالی استان و در شهرستان‌های کاشان، خور و بیابانک، چوپانان و نائین کاهش خواهد داشت و با شدت کمتر در مناطق مرکزی و دیگر مناطق استان شاهد کاهش دما هستیم.

وی با بیان اینکه گرما در اوایل تابستان امسال در استان اصفهان بی‌سابقه بوده است، ادامه داد: در مقایسه با سال گذشته به دلیل رطوبتی که وجود داشت در روز شرایط ابرناکی را داشتیم و  آفتاب تند و تیز نمی‌تابید، اما امسال از خرداد تاکنون شرایط ابرناکی را نداشته‌ایم تا تابش خورشید را کم کند و سبب شده در طول روز دما افزایش پیدا کند.
هنرمند با اشاره به اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان تغییر محسوسی نخواهد داشت.

هنرمند عنوان کرد: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان ۴۱ و کمینه فردا صبح ۲۳ درجه سانتی‌گراد و خور و بیابانک با ۴۴ و بوئین میاندشت با ۱۲ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/آ/

منبع: فارس

کلیدواژه: ابراهیم هنرمند گرمای شدید هوا وزش باد شدید غبار محلی گرمای بی سابقه پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۰۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوج گیری گرما در اروند

محمد سبزه زاری مدیر سازمان هواشناسی خوزستان گفت: آسمان امروز آبادان و خرمشهر صاف و آفتابی است و دمای هوا در این شهر‌ها روی نقشه هواشناسی ۲۷ درجه را نشان می‌دهد که چهار درجه بیشتر از دیروز است.

به گفته مدیر سازمان هواشناسی خوزستان در حال حاضر نم نسبی هوا ۳۶ درصد و دید افقی بیش از ۱۰ کیلومتر است.

او گفت: بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۶ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۲ درجه گزارش شده است.

این مسئول گفت: سرعت وزش باد در آبادان و خرمشهر پنج متر بر ثانیه و ۱۸ کیلومتر بر ساعت است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایدار‎ی‌های محلی در اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • کاهش دمای هوا در استان
  • پیش‌بینی افزایش دما و رطوبت در خوزستان
  • سامانه بارش‌زا بهاری در راه اصفهان / هوا ۳ تا ۵ درجه سردتر می‌شود
  • اوج گیری گرما در اروند
  • بارش‌های رگباری و وزش باد در اصفهان شدت می‌گیرد/ دمای هوا تا ۵ درجه خنک‌تر می‌شود
  • جدیدترین پیش‌بینی وضعیت دما و بارش‌ها تا خرداد + وضعیت بارش‌ها در کشور و ۴ استان کم‌ بارش
  • پیش‌بینی وضعیت دما و بارش کشور تا نیمه خرداد