Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@23:34:46 GMT

شبکه برق ۹۰ روستای دیواندره بهسازی شد

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۹۰۵۵۸

شبکه برق ۹۰ روستای دیواندره بهسازی شد

ایسنا/کردستان مدیر توزیع برق شهرستان دیواندره گفت: تاکنون شبکه توزیع برق ۹۰ روستای این شهرستان به طور کامل اصلاح و بهسازی شده که ۱۰ روستای آن تنها در خرداد ماه امسال انجام شده است.

عطاالله میرزایی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: اصلاح و توسعه شبکه برق در روستاها با هدف پایداری شبکه برق، ارتقاء شاخص های کیفی خدمات برق در روستاها، افزایش رفاه و کیفیت زندگی و به تبع آن افزایش میزان رضایت‌مندی روستانشینان همواره مورد توجه این مدیریت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در راستای سیاست کلان شرکت و به تبع آن مدیریت های تابعه، جهت توسعه و نگهداری شبکه های برق در روستاهای استان، درخرداد ماه امسال بهسازی شبکه برق ۱۰ روستای این شهرستان از جمله روستاهای قره چیقران، میشیاب، گادمه گتر، آلی جان، مره در، کانی سیدمراد، جعفرآباد، برده سفید، کلکجار واحمدآباد در دستور کار این مدیریت قرارگرفت.

میرزایی با تاکید بر اینکه جهت اجرای این پروژه در این تعداد روستا، بیش از ۲۹ میلیارد و ۸۱۵ میلیون ریال اعتبار صرف شده است، افزود: احداث و بهسازی ۶۰۰ دستگاه چراغ روشنایی معابر، جابجایی و رفع فرسودگی ۱۵ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و تبدیل سیم مسی آن به کابل خودنگهدار، جابجایی ۳۱۰ پایه بتنی فشار متوسط و ضعیف در راستای رفع حریم و همچنین اصلاح و افزایش ظرفیت ترانس و جابجایی ثقل بار و درنهایت اصلاح و رفع اتصالات سست و بازآرایی و تعدیل بارفیدرهای فشارضعیف عمده فعالیت‌های انجام گرفته در اجرای این پروژه بوده است.

مدیر توزیع برق شهرستان دیواندره اظهار کرد: از مجموع ۱۸۷ روستای تحت پوشش این شهرستان تاکنون شبکه برق بیش از۹۰ روستا به طورکامل بهسازی شده که حداکثر تا پایان آذرماه ۱۴۰۱تمامی روستاهای تحت پوشش این مدیریت بهسازی و اصلاح می شود.

وی در پایان با تاکید بر اینکه این مدیریت برخود وظیفه می‌داند با پیگیری و اجرای سریع پروژه‌های روستا محور و توسعه‌ای گامی مهم در راستای توسعه همه جانبه در روستاها بردارد، عنوان کرد: تأمین برق مطمئن و پایدار حتی در دورترین نقاط مرزی استان نیز از اولویت‌های کاری این شرکت و به تبع آن مدیریت‌های تابعه است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی شبکه برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۰۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شهر شاهدیه یزد

اکرم فداکار مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد با اشاره به شروع طرح توسعه شبکه پرسرعت ثابت مبتنی بر فیبرنوری به عنوان یکی از طرح‌های مهم وزارت ارتباطات در دولت مردمی گفت: با اجرای طرح ملی فیبرنوری در شهر شاهدیه به عنوان ششمین شهر استان، دسترسی مردم و کسب و کار‌ها به شبکه امن و با کیفیت با سرعت ۸۰ برابر وضعیت موجود فراهم و مردم شهر شاهدیه طعم شیرین فناوری را بیش از پیش خواهند چشید.

وی با اشاره به شروع طرح توسعه شبکه پرسرعت ثابت مبتنی بر فیبرنوری، به عنوان یکی از طرح‌های مهم وزارت ارتباطات در دولت مردمی، اجرای طرح ملی فیبرنوری منازل و کسب و کار‌ها (FTTH) در شهر شاهدیه را بر اساس طرح توسعه شبکه ملی اطلاعات دانست و از همکاری همه جانبه دستگاه‌های اجرایی شهرستان و شهرداری شاهدیه در اجرای این طرح تشکر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • حفظ جایگاه اجتماعی حق شایسته معلم است
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شاهدیه
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شهر شاهدیه یزد
  • کار ترانشه حاجی آباد به دستگاه قضا رسید
  • به‌روزرسانی نقشه راه هوشمندسازی شهرداری اصفهان
  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان یزد
  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  • ارتقای سایت تلفن همراه روستای مزرعه میر‌ها شهرستان اردکان
  • اتریوم و کاردانو چه تفاوتی دارند؟
  • آغاز بهسازی محور ابهر_ مرشون به طول ۸ کیلومتر